" haii princess ! "
Sapa namjoon dengan gembira sebaik sahaja dia membuka pintu officenya. Senyuman dia yang manis menyebabkan dimplenya terselah.
Alahai.
" hai namjoon ! "
Dia memberi ruang untuk aku melangkah masuk ke dalam pejabatnya sebelum menutup pintu itu. Aku meneliti sekeliling ruang dalam pejabat namjoon , kemas.
" cantiknya pejabat awak namjoon." Dia senyum.
" of course. Tengok la siapa tuan dia. Tuan dia pun handsome. Kan ? " eleehh.
Dia ketawa.
" dah makan ? " soalku lalu melabuhkan punggung di atas sofa. Dia geleng.
" nope. Belum lagi. Tak sempat nak makan. Baru siap meeting je ni." Beritahu dia lalu turut melabuhkan punggungnya di tepi aku.
" alaaa. Sian ya dia." Tanganku naik mengusap rambutnya. Dia memeluk pinggang aku sambil meletakkan kepalanya di atas bahu aku.
" Saya ada bawa makanan ni , untuk awak. Jom la kita makan " Kataku sambil cuba untuk meleraikan pelukannya malah namjoon makin mengeratkan lagi pelukan kami.
" namjoon.." panggilku bila dia masih lagi tidak berganjak.
" jom la makan." Ajak aku.
Tiada sahutan.
" awak.." panggilku.
Diam.
" namjoon.." panggilku lagi.
Diam.
Dekuran halus darinya membuatkan aku hampir ketawa. Namun cepat cepat aku tahan. Tak nak kejutkan dia.
Tidur rupanya.
" haish penat sangat ni." Rambutnya aku usap dengan lembut.
Tiba tiba dia membetulkan kedudukannya dengan membaring tubuh dan kepala diletakkan atas paha aku.
Aik.
Mata dia masih lagi terpejam. Wajahnya yang lena itu aku tenung dengan lama. Aku tahu dia penat.
" namjoon.." panggilku.
" hm.."
Dia memalingkan mukanya ke arah bahagian perut aku. Aku senyum.
" namjoon.." Diam.
Tanpa sedar tangan aku naik mengusap bahagian mukanya pula. Dari mata hingga bibirnya aku teliti. Tangan aku tiba tiba terhenti pada bahagian bibirnya. Diusap dengan lembut bibirnya.
Handsomenya.
" nice view ? "
Dia tiba tiba membuka matanya sambil memegang tangan aku yang tengah menyentuh bibirnya seolah olah memberhentikan tindakan aku itu.
Alamak !
Aku berdehem.
" awak penat eh ? " soalku mengalih tajuk. Dia senyum.
" haah. Penat. Tapi lepas tengok princess , hilang terus penat saya." Katanya sambil tangannya naik mengusap pipiku.
Ceh.
" Ala. Sweetnya ! " aku menjulingkan mataku ke atas membuatkan namjoon ketawa.
" comel."
Dia mencubit pipi aku. Dia bangun membetulkan tempat duduknya.
" nak makan ? " soalku padanya.
Dia tidak langsung menjawab , malah dia hanya memandang aku dengan lama.
" namjoon." Panggilku.
" thanks princess." Ucapnya. Kening aku bertaut.
Thanks ? Untuk apa ?
" for ? " soalku bingung.
" everything."
Aku senyum.
" dah , jom makan."
Tiba tiba dia memeluk tubuh dengan erat sebelum dahiku di ciumnya dengan lama. Ciumannya yang mulanya di dahi mula turun ke bibir aku. Bibir aku diusapnya dengan lembut. Dia memandang tepat ke dalam anak mata aku.
Dia senyum.
" cantiknya princess ni." Pujinya. Puji ada makna ni.
Dia mencium bibirku semula dengan tangannya mengusap lembut pipiku. Ciuman dilepaskan sebelum dia bangun menindih aku. Tangannya bergerak melepaskan butang baju aku satu persatu sehingga bra aku terselah.
Dia memandang breast aku yang masih lagi ditutupi dengan bra itu dengan lama. Diusap lurah aku dengan ibu jarinya.
" kata penat." Kataku membuatkan dia pandang aku semula. Dia senyum senget.
" tadi penat. Sekarang dah bertenaga ni." Jawabnya. Ceh.
" kita kat tempat kerja awak la namjoon. Nanti orang masuk macam mana ? " dia ni kan macam tak boleh tunggu balik rumah dulu ke.
" it's okay princess. Diorang tak akan masuk. Saya dah pesan siap siap dah tadi kat diorang." Jawabnya.
Awal awal dah pesan ek. Cepat buat kerja.
Dia sambung mencium aku bila aku tidak memberi alasan lagi. Nak bagi alasan apa ? Aku pun dah tak tahan dah ni.
Sambil dia mencium bibir aku , tangan kanan dia turun mencabut butang seluar aku. Seluar aku ditarik ke bawah olehnya.
Badan aku yang hanya berlapiskan dengan pakaian dalam dipandangnya dengan lama. Dia mula melepaskan pakaiannya dengan mata masih terarah pada badan aku.
Dia menekan dicknya pada pussy aku yang masih memakai panties.
" em.."
Dia mencium dan menjilat segenap tubuh aku.
" don't taste me like that.. namjoon." Bergetar suara aku saat mengucapnya.
Dia sengih. Nakal.
Tanpa tunggu lama dia mencabut panties aku lalu memasukkan dicknya pada lubang aku.
Desahan kami memenuhi ruang dalam pejabatnya. Namjoon memang hebat menaikkan nafsu aku.
Dia menghentak dicknya pada aku sehingga aku dapat aku dapat rasa airnya memenuhi ruang faraj aku. Dia pancut !
Dia mencium dahi aku sekilas sebelum bangun memakai bajunya. Dia turut membantu aku memakai baju. Tangannya sempat mengusik pussy
aku semasa aku pakai seluar.Dia ketawa.
Haish.
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !