Chapter 05 | Marking 🔞

1.6K 252 50
                                    

💠💠💠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💠💠💠

" ඇල්ෆා... ඔයා අන්තිමට පසුතැවෙයි ඔයා මේ කරන දේ ගැන " ජන්ග්කුක්ගෙ ෂර්ට් එක අත්වලින් ගුලිකරගෙන ජිමින් මිමිණුවම ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ මූණ අත්දෙකෙන් අල්ලගත්තා.

" නෙවර් " ඔමේගගෙ නිල් ඇස් දිහා බලාගෙන මිමිණුව ඇල්ෆා ඔමේගව යළි යලිත් සිපගත්තා. ඇත්තටම ජන්ග්කුක් උනත් ඔමේගාවෙක්ගෙ පහස විදින්නෙ අවුරුදු ගානකට පස්සෙ.පුංචි ඔමේගගෙ රෝස මල් සුවඳ ඇල්ෆව කොයිතරම් අවුස්සලද කිව්වොත් ඇල්ෆගෙ සාමාජිකයා පවා ගලක් තරමට තද වෙලා.

ජිමින් ඇඳගෙන හිටිය ටීෂර්ට් එක අස්සට අත් යැව්ව ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ සියුමැලි ඇඟ ස්පර්ශ කරද්දි ඔමේගා ඇස් අඩවන් කරගෙන කෙදිරිගෑවා.. ඔමේගා දැනටමත් ඇල්ෆගෙ ආධිපත්‍යයට යටත් වෙලා ඉවරයි..

ජිමින්ගෙ මහත තොල්වලින් ඉවත් වුන ජන්ග්කුක් සුවඳ පිරුණු බෙල්ලට නැමිලා එයාගෙ තොල් තියද්දි ජන්ග්කුක්ගෙ ඇඟිලි ඔමේගා ඇඳගෙන හිටිය චූටි කලිසම අස්සට ගියා.

ඇල්ෆගෙ සීතල ඇගිලි ඔමේගගෙ රහස් ප්‍රදේශයේ වදිද්දිම ජිමින්ව වෙව්ලලා ගියා.

ජිමින් පිරිමි ඔමේගාවෙක් නිසාම එයාව ගෑනු සහ පිරිමි සංකලනයක් උනා.ජිමින්ගෙ pussy එක දැනටමත් තෙත් වෙලා තිබ්බෙ ඔමේගා ඇල්ෆගෙ ස්පර්ශ වලට කොච්චර සංවේදී ද කියලා පෙන්වමින්. ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ බෙල්ල තදින් හපාකෑවම ජිමින්ගෙ ඇස් වලින් කඳුළු පැන්නා..

" ඇල්ෆා! " එයා ඇල්ෆගෙ කොලර් එකෙන් අල්ලගෙන ඇල්ෆගෙ ඇඟට බර වුනා.ඇල්ෆා ඔමේගගෙ බෙල්ල සපාකෑව තැන දිගින් දිගටම සිපගද්දි ජිමින් ඒ වෙනකොටත් ජන්ග්කුක් වෙනුවෙන් මාක් වෙලා තිබුණා..

ඔමේගගෙ තෙත සිදුර තුළට ඇඟිල්ලක් ඇතුළු කරපු ජන්ග්කුක් ඒක උඩට පහළට කරද්දි ජිමින් කෑගැහුවෙ ඒක වේදනාකාරී වුන නිසා.

පුංචි ඔමේගා තවමත් පිරිසිදු ආත්මයක්..!

ජිමින්ගෙ පුංචි කලිසම ගලවලා බිමට දැම්ම ජන්ග්කුක් ජිමින්ව කිචන් කවුන්ටර් එක උඩ වාඩිකරලා ජිමින්ගෙ කකුල් දෙක අතර දණ නැමුවා..

Cold Alpha | Jikook | Omegaverse Where stories live. Discover now