Chapter 09 | A secret hidden in the library 🔞

1.3K 260 73
                                    

💠💠💠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💠💠💠

" මිසිස් හනා..පවර් කට් එකක් වෙලා...ආයෙ ඉලෙක්ට්‍රිසිටි එක එනකොට පැය දෙකක්වත් යාවිලු " පුස්තකාලයට ආව පියන් කෙනෙක් කියනකොට පුස්තකාලයෙ හිටිය සිසුන් එතැනින් යන්න ගියේ තවත් ඉන්න එකේ පලක් නැති නිසා..අනික දැන් හවස පහටත් ළගයි..

නිශ්ශබ්දව කන්දීගෙන හිටිය ජන්ග්කුක්ගෙ කටකොනේ හිනාවක් ඇදුනා.

එකපාරටම ජිමින්ගෙ පෑන්ට් එක පහළට කරපු ජන්ග්කුක් ඒක ගලවලම දානකොට ජිමින් රාක්කෙ තද කරලා අල්ලගත්තා..

" ඇල්ෆා! " තමන්ගේ කකුල් දෙක අතරෙ ඇල්ෆා දන ගහගනිද්දි ඔමේගා මිමිණුවා..

ඔමේගගෙ පුංචි ඩික් එක වටේට හාදු තිබ්බ ඇල්ෆා තමන්ගේ එක ඇගිල්ලක් ඔමේගගෙ ඇතුල්වීම තුළට යවලා තෙරපද්දි ඔමේගා කට අතින් වහගත්තා..

ඔමේගගෙ එක කකුලක් තමන්ගේ කර මතින් දාගත්ත ඇල්ෆා එයාගෙ පුංචි ඩික් එකම කටට ඔබාගෙන උරනකොට ඔමේගා ඇල්ෆගෙ කොන්ඩෙ තදින් අල්ලගත්තා..

" ම්ම්හ් ඇල්ෆා...! " ජිමින් උඩ බලාගෙන මිමිණුවෙ ඇල්ෆා ඔමේගගෙ pussy එක සිපගන්න ගත්ත නිසා..ඇල්ෆගෙ උණුසුම් දිව එකදිගටම ඔමේගගෙ ඇතුල්වීම තුළට යද්දි ඔමේගා ඒ දැනෙන වින්දනේටම පිස්සුවෙන් වගේ දැගලුවා..

ටික වෙලාවකින් ඔමේගගෙ හැඟීම් ඇල්ෆගෙ කට තුළම පිට වෙනකොට ඇල්ෆා ඒ සේරම ගිලලා දැම්මා..

ඔමේගගෙ යටින් නැගිට්ට ජන්ග්කුක් තමන්ගෙ කලිසම ගලවලා දැම්මෙ හරිම හදිස්සියෙන්..ඔමේගව තමන්ගේ කරගන්න එකයි එයාට ඒ වෙලාවේ තිබ්බ එකම වුවමනාව..

" ජිමින් " ඇල්ෆා මිමිණුවා.. " දණ ගහන්න " ඇල්ෆා කියනකොට ඔමේගා ඇල්ෆා ඉදිරියෙ දණ නැමුවා.

ඇල්ෆගෙ ලොකු අත් තමන්ගේ මූණට තද වෙනවා කියලා ජිමින්ට දැනුනා.ඊට පස්සෙ තමන්ගෙ කට ඉස්සරහා උණුසුමක් දැනෙනකොට ජිමින් කතා කරන්න හැදුවත් ජිමින්ගෙ කට ඇතුලෙ ඇල්ෆගෙ මුළු දිගම හිර උනාම එයාට හුස්ම ගන්න පවා බැරි උනා.

ඔමේගගෙ කට ඇතුලෙ දැනෙන සුවපහසු හැඟීම නිසාම ඇල්ෆා එකදිගටම තෙරපුවෙ ඔමේගගෙ කෙස් වලින් අල්ලගෙන..

තමන්ගේ ඇගිලි වලට උණුසුම් දියරයක් ජිමින්ගෙ කම්මුල් වල තිබිලා දැනෙනකොට ජන්ග්කුක් තෙරපෙන එක නතර කරා..

" ජිමින් ඔයා හොඳින් ද? " ජන්ග්කුක් අහද්දි ජිමින් ඔලුව වැනුවත් කරුවල නිසාම ඒක පෙනුනෙ නෑ..

ජිමින්ගෙ කටින් සාමාජිකයව එළියට ගත්ත ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ ඉණෙන් අල්ලලා එයාව වඩාගත්තා.ජිමින් කකුල් දෙක ඇල්ෆගෙ ඉණ වටේ ඔතාගෙන අත්දෙක බෙල්ල වටේ දැම්මා..

" අයිම් ගොන්න ෆක් යූ! " ඇල්ෆා සීතල ගැඹුරු හඬින් කිව්වා..ඔමේගගෙ පිට දිගේ හිරියක් යනකොට ජන්ග්කුක් ජිමින් තුළට ඇතුළු උනා..

ජිමින් පුදුම තරම් හිරයි..ජිමින්ගෙ උණුසුම් බිත්ති වලින් තමන්ට ලැබෙන වින්දනය නිසාම ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ ඇතුළටම තද වුනා..

ජිමින්ගෙ පිටුපසින් තද කරලා අල්ල ගත්ත ජන්ග්කුක් ජිමින්ව චලනය කරද්දි ජිමින් උඩ පහල ගියේ යටිතොල හපාගෙන..

" කවුරුහරි ඉන්නවද ඔතන? " එකපාරටම පුස්තකාලාධිපති කතා කරද්දි එකතු වෙමින් හිටිය ජෝඩුව ගැස්සිලා ගියා..

බිමට නැමිලා තමන්ගේ වගේම ජිමින්ගෙ කලිසමත් අතට අහුකරගත්ත ජන්ග්කුක් ඒක කර උඩින් දාගෙන පොත් රාක්කයකට මුවා වුනා..

විදුලි පන්දමක් අරගෙන ආව හනා මහත්මිය කවුරුහරි ඉන්නවද කියලා පරීක්ෂා කරද්දි ජන්ග්කුක් හරිම හිමින් කිසිම ශබ්දයක් ඇහෙන්නෙ නැති වෙන්න ජිමින් තුළට ඇතුළු වුනා..

ජිමින් ජන්ග්කුක්ගෙ උරහිස බදාගනිද්දි ජන්ග්කුක් දැක්කා හනා තමන් ඉන්න තැනට එනවා කියලා..

ඔමේගවත් අරගෙන අඳුරු කෙලවරටම ගිය ඇල්ෆා ඉණ පද්දන්න ගත්තා..

" ඇල්ෆා! " ජිමින් කෙදිරුවා..

" ම්ම්? "

" තව හයියෙන්" ඔමේගා කියනකොට ඇල්ෆා කටකොනට හිනාවුනා..

" ඉවසලා ඉන්නකො පැටියෝ! " ජිමින්ව තදින් බදාගත්ත ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ කනට කෙදිරුවා..

හනා මහත්මිය පුස්තකාලය අගුළු දාලා යන හඬ ඇහෙද්දි ජන්ග්කුක් ජිමින්ව බිත්තියට තද කරලා නොනවත්තවා ඇතුළු වෙනකොට තමන් කලින් කිව්ව කතාව නොකියා හිටියා නම් හොඳයි කියලා ජිමින්ට හිතුනා..

මොනා කරන්නද ඉතිං! ඇල්ෆා එයාගෙ රට් එකේ ඉන්නෙ කියලා ජිමින් දැනගෙන හිටියා නම් ඒ වගේ කතාවක් කීයටවත් ම කියන එකක් නෑ..

අසරණ ඔමේගා!

💠💠💠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💠💠💠

අදට මෙච්චරයි ළමයි 😌✋

ජන්ග්කුක් හනා එද්දි හොරෙන් අර වැඩේ කරන හැටි හොඳටම ඉමැජින් උන අය කෝ 😭😭😂

Cold Alpha | Jikook | Omegaverse Where stories live. Discover now