💠💠💠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💠💠💠
" ටේහ්යුන්ග්.. බලපන් මේ වීඩියෝ එක දිහා.. එයාලව අඳුනගන්න පුළුවන් ද? " ඊළග දවසෙ ටේහ්යුන්ග් යුනිවර්සිටි එකට එනකම්ම බලාගෙන හිටිය මින්සුක් එයාට යම්කිසි වීඩියෝ එකක් පෙන්නුවා..
" කවුද මේ? " ටේහ්යුන්ග් ඕනෑවට එපාවට ඇහුවා..
" හොඳට බලපන්..කවුරු වගේද පේන්නෙ? "
" ආහ්.. උබත් උදේම මොනා උස්සගෙන එනවද මංදා.. මං හිතුවෙ වීඩියෝ එකක් කිව්වම පෝර්න් එකක් කියලා " ටේහ්යුන්ග් ආයෙමත් වීඩියෝ ක්ලිප් එක බලන්න ගත්තේ කියව කියව..
" ප්රොෆෙසර් ජියෝන් වගේ පොඩි ලුක් එකකුත් තියෙනවා.. කවුද මේ? "
" ඔය ඉන්නේ ප්රොෆෙසර් ජියෝන් තමයි.. "
" මොකක්? උබට කොහෙන්ද මේක? උබ දැන් මිනිස්සුන්ගෙ ගෙවල් වලට පැනලා එයාලා කිස් කරන හැටි වීඩියෝ කරන්න පටන් ගත්තද ආහ්? "
" ඉඩියට්! මට එච්චර ඇම්මක් නෑ.. ෂීට් අපරාදෙ උබට මේවා කියන්න ගියේ.." මින්සුක් ෆෝන් එක අරන් ටේහ්යුන්ග්ට රැව්වා..
" ඕකේ ඕකේ.. ඉතිං ඕක මට පෙන්නලා උබ බලාපොරොත්තු වෙන්නේ මොකක්ද? "
" නෙවර්මයින්ඩ් "
" කියපන් ප්ලීස්.. මං කලින් ජෝක් එකක් කලේ " ටේහ්යුන්ග් සීරියස් විදිහට කිව්වා.
ටිකක් වෙලා ටේහ්යුන්ග් දිහා බලාගෙන හිටිය මින්සුක් ටේහ්යුන්ගෙ කනට කරලා යමක් කිව්වම ටේහ්යුන්ග් ඇස් නළලට ගත්තා..
" මොකක්? උබට පිස්සු ද? මොනාද ඔයා කියන විකාර "
" මට පිස්සු නෑ..මේකෙ තියෙනවා හැමදේම.."
" කෝ ආයෙ පෙන්නපන්.."
මින්සුක් ආයෙමත් වීඩියෝ එක ටේට පෙන්නුවා..මේ පාර නම් මිනිහා ඒ දිහා හොඳට බලාගෙන හිටියා..
" මට නම් ෂුවර් නෑ බන්..එතන ඉන්නේ එයාමයි කියලා උබ කියන්නේ කොහොමද.. අනික මූණ හරියට පේන්නෙත් නෑ.. සයිඩ් එකට ලාවට මූණක් පෙනුනට ඒ ජිමින් කියලා මට හිතෙන්නෑ.." ටේහ්යුන්ග් මින්සුක්ට පැහැදිලි කරන්න ගත්තා.
YOU ARE READING
Cold Alpha | Jikook | Omegaverse
Romanceආදරය වෙනුවෙන් වියරු වැටුනු මහාචාර්යවරයෙක්! වියරුවේ අවසානය මරණයකින් කෙළවර වේවිද? Story by : @Astro_Zoe Cover by: @DimelzaPark Ranks #3 - Sri Lanka ( 2022/11/15) #1 - Sri Lanka (2022/11/17)