Chapter 32 | Puzzle 🚫

827 186 26
                                    

💠💠💠~~~~~~~~~~~~~~~~~~~💠💠💠



" ඒක එලියට දාන්න " ජන්ග්කුක්ගෙ ඇල්ෆා ගැඹුරු හඬින් මිමිණුවෙ තමන්ගේ රාගික ඇස් මේසය මත හිටිය ඔමේගාගෙන් අහකට ගන්නැතිව. ටිකකට කලින් ජන්ග්කුක් ඔමේගගෙ පෑන්ට් එක ගලවලා මේසෙ පාමුල දාලා තිබ්බ නිසා ඔමේගගෙ පීච් පාට පිරිණු පිටුපස කාමරේ ආලෝකයත් එක්ක දිලිසෙමින් තිබ්බා.

" ආහ්හ්...!! " ජන්ග්කුක්ගෙ අතක් ජිමින්ගෙ තට්ටමක නතර උනේ ස්ලැපින් ස්වුන්ඩ් එකක් එක්ක..එයා අනිත් අතින් ජිමින්ගෙ මූණ මේසය මතට තද කරගෙන හිටියා..

ඒත් එක්කම ජිමින්ගෙ රෝස පාට තෙත සිදුර තුළින් එළියට මතුවෙන හුරුබුහුටි වයිබ්‍රේටර් එක දිහා බලාගෙන හිටිය ජන්ග්කුක් තමන්ගෙ අත ජිමින්ගෙ හෝල් එක යටින් අරගෙන යද්දිම ඒක ජන්ග්කුක්ගෙ අතට වැටුණෙ ජිමින්ගෙ වින්දනයත් සුදු පාට ගඟක් වගේ එළියට විදිද්දි..

" ඔයා ඒ වැඩේ ගොඩක් හොඳට එන්ජෝයි කරලා..එහෙම නේද ලව්? " වයිබ්‍රේටර් එක මේසෙ මතින් තියපු ජන්ග්කුක් ජිමින්ගෙ මූණ දිහා බලාගෙන කතා කලා..

" ය-යස් ඇල්ෆා"

ජිමින් තදින් ඇස් පියාගත්තෙ ජන්ග්කුක්ගෙ සීතල ඇගිලි තුඩු තමන්ගේ රහස් ප්‍රදේශයෙ සන්වේදී තැනක් පිරිමදින්න ගත්ත හන්දා..එයා එකදිගටම ගැඹුරින් හුස්ම ගත්තා වගේම ජන්ග්කුක්ගෙ විනාඩි කිහිපයකට පස්සේ තමන්ගේ ඇගිලි දෙකක් ජිමින්ගෙ සිදුර තුළට ඇතුළු කරලා ෆින්ගරින් කරන්න ගත්ත නිසා ජිමින් තදින් කෙදිරිගෑවා..

" Alpha I... I'm coming! "

ජිමින් කියලා ඉවර වෙද්දිම ජන්ග්කුක්ගෙ අතම තෙත් කරමින් ජිමින් එයාගෙ හැඟීම් නිදහස් කරලා දැම්මා.

" තව පැය භාගයකින් මට ඊළග ලෙක්චර් එක " ජිමින් බෙල්ල හරවලා කිව්වෙ තමන්ගේ කලිසම ලිහිල් කරමින් හිටිය ජන්ග්කුක්ට.. හිස වනපු ජන්ග්කුක් තමන්ගෙ සාමාජිකයව තමන්ගේ අතේ තිබ්බ ජිමින්ගෙ ජූස් වලින් පිරිමැදලා එකපාරටම ජිමින්ට ඇතුල් උනා..

ජිමින්ගෙ සිහින් ඉණෙන් තද කරලා අල්ලගත්ත ජන්ග්කුක් හරිම ඇග්‍රසිව් විදිහට ජිමින්ට ෆක් කලේ රට් එකේ ඉන්න සතෙක් වගේ..

Cold Alpha | Jikook | Omegaverse Where stories live. Discover now