6

607 30 1
                                    

Üniversite başlayalı bir iki hafta kadar olmuştu bugün sadece iki dersim olsa da Ferhat'a akşama kadar dersim var seni arayınca gelirsin demiştim.

Bir haftadır bizimkiler başımın etini yemişti bir yolunu bul da birlikte gezelim demişlerdi.

Bende böyle bir çözüm bulmuştum.

Kampüs kapısından çıkarken Ferhat'ı arıyordu gözüm bizimkiler beni rahatlatmaya çalışsada paronaya olmuştum.

Cem koluma girdi.

"Azad sakinleşsene bir şey yok"

Melih'in arabasına binip yakınlardaki bir kafeye gittik. Eren sonradan gelmişti.

Yanımda eren karşımda erene gıcık gıcık bakan Hayri. Onun yanında Melih, masanın ucunda ise Melih'e söylenen bir Cem vardı. Onalr koyu bir sohbet içindeyken yine sesizlesmiştim.

İstemeden iki haftadır bunu yaşıyordum onlar sohbet ederken sesiz kalarak onları dinlemeye başlıyordum.

"Azad babanı sen vursana" diye bir fikir attı Eren Süperzekası.

"Mal mal konuşma Eren" diyince Hayri gülümsedim.

"Babamı vurmakla bitse belki cidden vururdum, aşiret bir kişiyle bitmiyor ki daha adını bile tam bilmediğim kardeşlerim vururlar beni"

Masadaki herkes sesizce beni dinlerken Eren ortaya bir fikir daha sundu.

"Senin korumam olayım mı"

Buna gülünce bana ciddi şekilde bakıyordu.

"Ciddi miydin" kafasını evet anlamında sallayınca ciddi olmasına daha da güldüm.

"İlk babamın karşısında titremeden bir dur bakalım" dedim gülüşlerim arasından.

" Oo o kadar mı diyorsun başkan"

Kafamı salladım. Sohbete bende sonunda katıldığımda telefonuma mesaj geldi.

Ferhat: umarım bana yalan söylemediniz ağam

Siktir ya

Hızlıca ayağa kalktığımda herkes bana baktı. Cem

"Azad noldu?" Diye sorunca bir ellimi saçlarımın arasından geçirerek cevap verdim

"Baş korumam mesaj atmış" dedim ve onlara mesajı gösterdim.

Sonrasında alel acele arabaya binmiştik.kampüsun diğer kapısından girmiştim. O sırada Ferhat'a cevap vermediğimi hatırladım.

: Ne saçmalıyorsun.

Yazdım ve beni her zaman bıraktığı kampüs kapısının oraya geldim.

Ferhat:  kapıya geldim ağam.

Kapıdan çıkınca arabasının yanına yaslanmış şekilde bana bakan korumamı gördüm.

Yanına gittim. Elindeki sigara paketini  alıp içinden sigara aldım.

"Bana olan imaların sinirimi bozuyor. Düzgün konuş benimle" dedim sinirli şekilde.

Bana tek kaşımı kaldırmış bakarken.

"Peki" dedi.

Ona derslerim hala devam ediyor diyip kampüse geri girdim.

Umarım şüphelerini babama söylemez diye endişeli endişeli kantine gidiyordum.

Beni gördüklerinde ayağa kalktılar.

"Vurulmamış" diye bana koştu Cem.

Elimle başımı ovdum. Bana sarılan Cem yüzüme baktı.

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin