Sabah uyandığımda elimi komidine götürüp telefondam saate baktım. Derken bana atılmış 19 mesajı gördüm.
Yavşak'tan 19 mesaj
Yavşak:
Azad hayırsız Hayri sendemi.
Umarım sendedir bu mal.
Cevap vermiyor telefonuma
Mesaj yazdım görüldü atmış piç.
Sen nerdesin amk
Hayri sendeyse en azından yaz.
Merak etiğimden felan değil
Ölmesin diye
Kirayı tek ödeyemem.Ölürse
(01.22)Azad lütfen sende olsun
Başına bir şey geldiyse
Allahın aptalı o
Kaçırmışlardır felan
Senin korumalardan biri vurmuş olmasın.
Ne zaman görürsen yaz bana.
Telefonun sesizde demi AMK
(03.15)•ses 10 saniyelik
( İçli içli ağlama) Azaad ya AMK günlüğünü okudum Hayri'nin.
Sen..sen böyle şeylerden anlıyorsun.(burnunu çekmek) Neremi sevdi ki benim.....
(05.40)•ses 9 saniyelik
Sevilebilecek yerim yokken beni sayfalarca nasıl anlatı o....
Midem bile bulanamadı.
İlk başka çok kızdım sinirlendim.
Ama sonra saf bir sevgi gördüm.
(06.03)•ses 5 saniyelik
Beni seven bir kalbi kör gibi göremedim ben.....
(06.34)BÜYÜK SİKTİR.
Atığı sesleri dinledikten hemen sonra salona gittim bağırarak ' Hayri yaşadın ' derken. Boş olan koltuğu gördüm.
Etrafa bakarak salondan çıktım evin her yerine baktım. Ardından aradığımda evde bulmuştum telefonunu.
ŞİMDİ KESİNLİKLE DAHA BÜYÜK BİR SİKTİR
Hızlıca evden çıktım ve asansör bozuk olduğundan merdivenlerden hızlıca inip, Ferhat'ın kapısına dayandım.
Hızlı hızlı kapıyı yumruklarken uykulu gözler ve üstü çıplak şekilde Ferhat açtı.
"Hadi gidiyoruz Ferhat araba lazım"
Bana hala bakarken onu ittirerek içeri girdim.
"Ağam ne oluyor"
Bok oluyo.
"Hadisene oğlum üstünü giyin" ellerimle onun göğsünü ittirdim. Şu an bunu incelemeye bile vaktim yoktu lanet olsun.
İçeri gitti tahminen. Beş dakika sonra geldi kendine gelmiş gibi meraklı gözlerle bana baktı.
"Arabada anlatırım" dedim ve arabaya gittik.
"Sabahın yedisinde neden kapıma dayandığınızı söylemenizi bekliyorum ağam."
"Hayri yok telefonuda bende bırakmış nerede olduğunu bilmiyorum."
Derken kendi telefonumla Eren'i aradım.
Açtı ve bağırdı. Hala ağlıyordu.
"Aaaaazaddd Hayri Hayri nerde"
"Eren bi kendine gel" anlaşılan eve gitmemişti.
Ona anlatığıma pişman olsam da dün Hayri'nin bende olduğunu ve sabah bulamadığımı söylemiştim.
"Yarak kafalı. Azad insan arkadaşına göz kulak olur"
Bu sefer ağlamayı kesmiş bütün sinirini bana kusuyordu."Aşağıya in hadi geldik evin önüne"
Eren arabanın arka kapısını sertçe açtığında. Ferhat'a ona ters ters baktı kendi kendinne söylendi.
"Bu piç miydi"
Hayri'nin olabileceği her yere bakmaya başladık öncesinde Melih ve Cem'ede haber verdik onlarda da değildi. Onlarıda aldık ve aramaya devam ettik arabada Cem ağlıuordu. Melih ise Eren'e sorular sorup duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...