Yazardan
Oldukları sessiz ortamdan birbirlerinin kalbini duyabiliyorlardı.
Hayri her zaman sorumlu düzenli gerekiyor olması kadar gevşek biriyken. Eren bir o kadar sorumsuz olduğundan fazla gevşek biriydi.
Aynı eve taşındıkları ilk gün Hayri'nin bunun sonu iyi bitmeyecek demesi gerçekten doğru çıkmıştı fakat Hayri bile bu kadar kötü bitmesini beklemiyordu.
Ona aşık olmuştu Hayri.
Saçma sapan bir şekilde nefret ettiğin insanı sevmeye.. belki de bunca zaman o nefret sevgiydi fakat o daha yeni anlamıştı.
Eren ise homofobik biriydi 2 aynı cinsin birbiriyle yatması konusunda konuşamıyordu daha iyi anca küfür arasında dalga geçmek için kullandığı kelimelerdi.
Hayri Hayri'nin gözleri dolmaya başlamıştı çünkü bütün arkadaşların arasını bozmayı başardığını düşünüyordu.
Eren ise kafasındaki düşünceleri susturamıyordu.
Hayri'nin onun hala Nasıl sevdiğini anlam veremiyordu gerçekten bir insandan ne kadar nefret edebilecekse o kadar nefret ettiğini düşünüyordu.
Hayri ve Eren gruptaki en anlaşması ki insanlardı ve aslında en az konuşanlar birbirleriyle pek fazla muhabbetleri yokken aynı eve çıktıklarından biri sürekli konuşuyorlardı.
Eren sürekli söylenirdi hiçbir ev işi yapmazdı.
"Hayri sarı gömleğimi gördün mü?"
"Hayri minyonlu çorabım nerede"
"Hayri çok acıktım"
Hiçbir zaman susmaz ve Hayrinin başını ağrıtadı. Hayri ise ona bakmaya alışmıştı evin içinde anne çocuk gibilerdi.
Ortamdaki sessizliği bozmazlarsa bir daha asla konuşmayacaklarını ikisi de biliyordu. Ama ikisi de korkuyorlardı birbirlerini kalbini kırmaktan.
Hayri sadece Eren'in ondan nefret ettiğini düşünse de Eren Hayriyi sevip sevemeyeceğini düşünmüştü.
Onun için kabul edilmesi çok zor bir şeydi Hayri'nin bir gün koltukta yattığını görüp onu çizdirmek istemişti. o kadar detaylı çizmişti ki onu.
Gözünün altındaki benim detayına kadar her şeyini yapmıştım kahverengi hafif dalgalı saçlarını ikili sakallarını, hafif uzun kirpiklerini. Onu çizdikten sonra resme uzun süre bakmıştı.Eren Hayri'yi sevme konusunda başarısız olmaktan korkuyordu iğrenebilirdi iğrenmek istiyordu yapamadı iğrenemedi.
Eren Hayriye çok değer veriyordu hiç kimseye vermedi değeri ona vermişti bildiğin ona çok alışmıştı.
İstanbul'dayken Hayri ile hiç konuşmazlardı ancak birbirlerine küfür eder ya da rekabete girerlerdi.
Eren'e hırslanırdı Hayriye geçmek için derslerde sporda herhangi bir sokak oyununda ama hayır hiçbir zaman geçemedi.
Hayri ise Eren'i yenme konusunu fazla kafaya takmazdı sadece o sırada Yener ve geçerdi.
Hayri bakışlarını ellerinden çektikten sonra Eren'e doğru yöneltti bir anda Eren'in gözlerinin içine baktığında başını başka yere çevirdi.
Eren'in ona bakması onu şaşırtmıştı.
Eren ise hala Hayriye bakıyor ve iç geçiriyordu. Şu zamana kadar Hayriye o gözle bakmayı hiç denememişti.
Ve karar verdi eğer arkadaş olamayacaklarsa O zaman o da kendini zorlardı çünkü hiç kimseye vermediği değeri Hayri'ye veriyordu.
Boğazım temizledi ve yüzünü ovuşturdu. Hayri'nin bakışları yine ona döndüğünde konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...