26

300 17 10
                                    

"Ağam kendine gel"

"Azad,azad hadi aç gözünü"

Gözlerim aralanırken başımda dikilen yüzleri gördüm. Hayri endişe içinde bakıyordu, yüzümdeki elini çekti "şükür" dedi.

"Ne? Oldu" dedim başımı tutarak.

"Bayıldın" dedi Hayri.

Olanları hatırlayınca hızlıca doğruldum. "Oğlum yavaş olsana"

Hepsi başımda bana sorgular gözlerle bakar iken Ferhat biraz geride seyrediyordu. Bu kadar sakin kalması da neydi.

"Neden bayılıydın" diye Cem sorunca herkes benim yüzüme baktı.  "Bizim gitmemiz lazım." Diyerek ayağa kalktım. Bütün yüzler şaşırmış şekilde bakarken Ferhat'ın yanına gittim. Kolundan tutum. Hayri arkamdan bağrıyordu, aldırmadım.

Kapının önüne geldik elimi başıma koydum sakince düşünmeye çalıştım.

"Açtın mı telefonu. " Başını hayır anlamında salladı.

"Tamam ver bana telefonu arıyacağım."

Bana sorgularcasına bakarken "ver Ferhat" dedim. Elinden çekip aldığım telefon ile kalbim yine sıkışsada şimdi konuşmaz isem daha kötü olabilirdi.

Kulağımda çalma sesi yankılanırken dudağımı kemiriyordum.

"Axaftin"(konuş) dedi kalın otariter ve güçlü sesi.

"Ağam, benim."

"Nerdesin sen. Niye uyuyorsun öğle vakti" bunları Kürtçe diyordu. Muhtemelen Ferhat bu bahaneyi sunmuştu.

"Yorgundum derslerden dolayı"

"Bazı şeyler duydum" diye sinirle soludu. Yutkundum, aklımdan bin türlü şey geçerken sakinlikle konuşmaya çalıştım. "Ne oldu ağam"

Konuşmaması korkularımı artırırken bir yandan onun sesini duymak sinirlenmeme neden olmuştu.

"Okulla korumalar ile gitmezsin"

İçim rahatladı ve bir nefes bırakttım. "Evet. Bazılarına uyuz oldum yanımda durmalarını istemiyorum"

Ferhat sigarası ağzında beni izliyordu.

"Ne yaptılar"

"Senin olduğun gibi nedensizce sinir oldum"

Bunu dememin nedeni hep ona iğneleyici konuşmam dı. Şimdi suyuna gitiğimi anlar ise sorun olduğunu kavrardı.

"Güzel. Bana benze. İlerisi için iyi. Hangilerini istemiyor isen vur paçasına gitsin"

Ban benze demesi sinirimi artırmıştı yumruğunu sıktım. Sinirle soludum.

"Tamam sıkarım topuklarına"

Babam ile konuşurken kendim olmaktan çıkıyordum. Gerçekten onun gibi korkutucu olduğumu biliyorum.

Ve bu onun çok hoşuna gidiyordu. Onu taklit ede ede. Bunu yanında geçirdiğim yıllardır yaparak artık ustalaşmıştım. .

Ferhat'ın bakışları da değiştiğinde dışarıdan iğrenç göründüğümü hisettmiştim.

Güldü. Babam yılda bir kaç kez gülerdi. "Yaptıklarım sonunda bir işe yaradı"

Sıktığım yumruğumu yaslandığım duvara geçirdim.

"Evet eğitmiş oldun beni" dedim adeta küfür eder gibi çıkmıştı ağzımdan.

Ferhat şaşırmış şekilde yüzüme baka kalmıştı. Bu halimi ilk defa görüyor olabilirdi.

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin