4

741 38 2
                                    


Kapımın çalınması ile güzel rüyamdan uyanmıştım. Ne güzel falakaya yatırmıştım babamı.

Kapıyı tek gözümü ovarak açtım. Karşımda takım elbiseli korumam Ferhat vardı.

"Ağam daha kalkmadın"

Tek gözüm açık şekilde kapıya yaslanmış ona bakıyordum.

" Uyuyorum Ferhat bak" dedim uykudan kalkmış garip sesim ile.

Bana anlamamış gibi bakarken elimle ona içeriyi gösterdim.

"Geç bekle üstümü değiştirip gelirim"

İçeri geçtiği sırada bana bakıyordu. Üzerimde annemden istediğim açık mavi bol bir pijama takımı vardı. Umarım bunu da babama demezdi.

En azından uyurken rahat ediyordum. Yalpalaya yalpalaya odama doğru dgiderken Ferhatın koridorun ortasında dikildiğini gördüm.

"İçeri geçip otur." Dedim ve odama girdim.

Üstüme beyaz gömleği giydim altıma mavi kotu bulamayınca siyah bir kot geçirdim. Parfümü boynuma sıkıp saatimi taktım.

Aynada saçıma şekil veririken yüzümü yıkamayı unutuğumu fark edip banyoya doğru gittim.

Yüzümü sabunla deşecek gibi yıkadıktan sonra kuruladım. Saçlarımın ucu ıslanmıştı.

Elimle geriye attım ve salona girdim telefonuyla uğrasan Ferhat'a seslendim.

"Hazırım" dediğimde bana baktı ve baştan aşağı kontrol etti.

Ayaklanınca ben çoktan kapının önüne çıkmış duruyordum oda gelince her zamanki gibi sesizlikle asansöre oradan arabaya ve restoranta gittik.

Kahvaltıda çiğ börek vardı ondan yedim ve çay içtim. Ve Ferhat ile birlikte aynı şekilde sigara içiyorduk.

Derin bir nefes alıp bıraktım, monoton yaşıyordum. Garip ilgi çekici hiçbir şey olmuyordu. Gizli numarada bir daha yazmamıştı.

İki gün sonra okul başlıyordu.

"Ağam bu gün Ankara'da gezmek istersin"

Bunu demesiyle şaşırdım. Ama pek belli etmedim.

"Olur" dedim soğuk bir şekilde.

Ankara'da güzle bir şehirdi.

Anıtkabire gidelim dedim. Ve dediğimi yapmışlardı.

Aslanlı yolda yürürken arkamdan on kişi birden benle gidiyordu. En çokta bu rahatsızlık veriyordu. İnsanların gözleri sürekli bendeydi. On kişi tarafından korunan çocuk.

Ferhat yanımda telefonla konuşurken ona seslendim telefona bir dakika diyerek bana baktı.

"Adamlara söylesen biraz dağılsınlar"

Ferhat biraz düşündükten sonra telefona bir şeyler daha deyip kappatı ve adamlara döndü dediğim gibi dağıldıklarında yanımda sadece Ferhat kalmıştı.

Uzunca bir süre Anıtkabir'de dolaştık Ferhat daha çok telefonla uğraştı. Bende etrafı inceledim.

Yeniden arabaya geldiğimizde bir kafeye gidelim dedim. Ve onu yaptık.

Adamlardan ayrı oturmak istediğimi söyledim ve Ferhat'a bunu yaptı. Benden bir masa uzakta adamlarla oturarak bana baktı.

Sonrasında biraz dışarıda gezdik ve eve dönmek istediğimi söyleyip dönmüştük.

Eve girdiğimde yorgunluğumu atmak için hızlıca bir duşa girdim. Bedenimden akan ılık su beni gevşetmişti. Uzun bir süre öylece suyun altında durduktan sonra yıkanıp çıktım.

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin