"Sen benim herşeyimsin"
Filmdeki kadının bağrışını taklit ederek Hayri Eren'e baktı. Yan yana uzanmış şekilde film seyrediyorlardı.
"Öylemi?" Diye alayla karışık sordu Eren.
Hayri eren'in omzundan başını kaldırdı.
"Yani onu taklit ettik hemen üstüne alındın"
"Peki" dedi ve başını ekrana çevirdi.
Erennlin odasında televizyonu açmış yatakta uzanarak film seyretmeleri Melih'in fikriydi. Melih cem'ide yanına alıp çıkmıştı ve onları yanlız bırakmışlardı bırakarak.
Hepsinin kafasında azad olsada ne yapacaklarını bilmiyorlardı.
Eren Ferhat ile konuştuktan sonra bir arkadaşına Azad'ı bulmasını söylemişti fakat hala haber alamamıştı.
Ferhat ile bir daha konuşamıştı çünkü Ferhat telefonu açmıyordu.
Eren sakince bir nefes verdi. Hayri göğsüne başını koydu.
"Azad'ı aradım açmadı."
"Aramayın dedi adam hatırlatırım"
"Da niye" dediği ile dikleşti ve eren'in yüzüne baktı.
Eren elini hayri'nin yüzüne koydu,
"Kafa dinlemek istiyordur"
"Tek başına mı?"
"Bak İstanbulda bizde burdayız. Bunu biliyoruz. Ve asla tek değil biz hep onunlayiz sadece bizi korumak istiyor."
Kafasını salladı Hayri ve gülümsedi.
"Sen ne ara böyle konuşmayı öğrendin?"
"Nasıl"
"Sakinleştirici" diye yüzüne eğildi Hayri Eren'nin.
Erennin dudağın kenarı kıvrıldı. Oda biraz yaklaştı ve aralarında santimler bıraktı.
"Sadece sana özel merak etme"
Hayri eren'in dudaklarını süzüyordu. Eren istedigi şeyi biliyordu. Dudaklarını yaladı, ve hayri'nin gözlerine baktı.
"Hayri, seni bir öperim şimdi ya çekil ya-
Hayri eren'in dudaklarına kapanması ile Eren donup kadı.
(+18 sahneler, rahatsız olanlar geçebilirsiniz)
Hayri ereni öpmeye devam ederken Eren hayri'nin belini sardı ve kendine çekti nerdeyse iyileşmişti bu yüzden canının yanmasını sorun etmedi.
Eren hayirnin dudaklarını ısırdığında Hayri eren'in kucağına iyicene yerleşmişti. Hayri kollarını boynuma sardı ve öpmeyi sürdürdü.
Aralarındaki bu çekim sürekli oluşsada kendilerini tutuyorlardı.
Öpüşmeleri derinleştirdi sirada kapının tıklanması ile iliskde sıçradı hayri apar topar kucağından kalktı.
Kapıyı açan kişi eren'in ablası Esma idi.
"Eren" diye içeri girdi ama eren'in şaşkın yüzünü görünce bir duraksadı o sırada yerde oturan Hayriye baktı.
"Ne bakıyorsun olum öyle?"
Diye Eren'e baktı. Eren hızlı nefesler ile ablasına baktı.
"Odama girme demiştim"
"Sende seslendiğim de duy"
"Abla cık odamdan"
"Ya bir dur. Babam onunla bir yere gitmeni istiyor yarın için kabul ederim diye soruyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...