Yakınlık içeren sahneler olacaktır.
karanlık ve ensemdeki nefes.
"Azad...neyi bekliyorsun?"
biri kafama tencereyle vursun. haklı adam neyi bekliyorum.
gözlerimi sakince açtım. Bana sırıtarak bakıyordu. Yüzündeki ifade benimle alay etiğini göstergesiydi. Bana olan sinirini böylemi gösteriyordu.
Kaşlarım çatmıştım. Aramızdaki mesafe nefeslerinizi birbirine çarpmasını sağlıyordu.
"Sinirlendim mi?"
Dedi ve daha fazla sırıttı. Burnumdan sertçe soludum. Öpmediği için sinirlenmiş gibi görünüyordum ama oda biliyordu benimle alay etmesine sinirlenmiştim.
Şimdi görür o.
Sert bir şekilde çenesini kavradım ve kendime çektim. Dudaklarınızın değmesi ile gözlerimi geri kapadım.
Sertçe dudağını öpmeye başlamıştım. Isırarak bırakıyor geri öpmeye devam ediyordum. O ise benim hareketlerine ayak uyduruyordu. Sinirimi dudaklarından çıkarırcasına öpüyorum. Çenesini tutan elimi boynuna götürdüm ve bir tık daha kendime bastırdım.
Bununla birlikte oda sert şekilde öpmeye başladığında dudağımı ısırması ile bende onunkini kanatacak kadar ısırdım. Ufak bir inleme ile geri çekildiğinde dudağından çenesine süzülen kan damlasına odaklanmıştım.
HASİKTİR.
Adamı öptüm. Gelen farkındalık ile ağzımı elim ile kapattım. Yanından ona çarparak geçtim. Sonrasında sinirle bağırdım.
"Çık evden Ferhat"
Ona bakmıyordum. Sızlayan dudaklarım onu öptüğümü hatırlatıyordu.
Kapının çarpılması ile sıçradım.
Siktir. Bildiğin adamı sülük gibi öptüm. Benimle alay etmesine kızmıştım fakat. Ellerimi başımdan geçirdim.
"Ah sikeyim"
Yere oturdum ve sırtımı koridorun duvarına dayadım. Salondan koridora vuran ışığı izleyip yaptığım aptallığı düşündüm.
Bu cidden yaşandı. Ben cidden Ferhat'ı öptüm.
O ne hissetmişti. Cidden ben belamı arıyorum. Adamı öptükten sonra onu evden kovdum. Bana dudağında ki kanla şaşırmış şekilde bakmıştı.
İfadesi gözümün önünden gitmez iken kafamı duvara vurup duruyordum. Kontrolüm bende değilmiş gibi ona olan sinirimi onu öperek çıkarmam tam olarak aptallıktı. Binlerce kez bunu kafamdan geçirmiştim.
Neydi bu fevri hareketim.
Bunu düşünmek, bu yaptığımı değiştirmeyecek ti ama düşünmeden duramıyordum. Derince bir nefes aldım. Ayağa kalkıp mutfağa girdim buzdolabını açtım. Ah içki olarak hiç bir şey yoktu. Dudağımı dişleyerek evin içinde turluyordum. Ferhat gideli yarım saat olmuştu ve hala aynı olay kafamda sürekli dönüyordu. Telefonumun çaldığını hissedince cebime elimi atıp çıkartım.
Yavşak.
Açtım
-Ne var Eren.
+Azadddd ben çok kötü bir insan mıyım.
Buda ağlayınca dert yanacak beni buluyordu.
-ne oldu yine.
+yanına geleyim mi?
Kafam dağılırdı. o yüzden.
-tamam gel.
Telefonu kapattım ve aklıma gelen şeyle mesaj yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Fiksi Remajagelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...