.O günler.
"Baba yapma.. Baba yapama üzgünüm bırak "
Dediklerimi dinlemeden önümde yürüyordu. Kollarımdan sıkıca tutan korumaları iteklesem de hiç bir işe yaramadı.
Merdivenlerden aşağıya yuvarlantıktan sonra yalvarmaya devam ettim bir yandan ağlıyor bir yandan babamdan geri geri yerde sürüklenerek kaçmaya çalışıyordum. O ise üzerime doğru yürümeye başlamıştı.
Kürtçe bir şeyler gevelemişti korumalara, ne dediğini anlamamıştım. Ama kaçmaya kalktım. Başaramadım zaten bodrumdan çıkamazdım. Ama o anlık çaresizlik işte.
"Hayır Hayır bırak beni"
Çırpınışlarım ile bağlandığım sandalyede babama bakıyordum ne yapacağını kestiremiyordum o kadar korkunç bir ifadesi vardı ki.
Korkum bedenimi titretirken sadece ona yalvara biliyordum.
"Ya-yapma bana bir şey lütfen baba"
"Ağa diyeceksin" dedi bağırarak.
Olduğum yerde pısttım ve "a-ğam l-ütfen bırak beni"
Burnundan soluyordu.
"Benim kanımı taşırken nasıl böyle bir edepsiz olursun" dedi iğrenerek.
Onu korkuyla dinlerken tek düşünebildiğim ellerimin bağını çözmek olmuştu birbirine sürterek çıkarmaya olan çabalarım tamamen boşunaydı. Dedikleri Kürtçeydi ve çok az anlaya biliyordum.
Belindeki kemeri yavaşca çıkartınca dondum. Yapacaktı tabiki de yapacaktı. O böyle biriydi.
"Yalvarırım sana Ahhhhh!"
"Daha çok yalvarırsın"
Sertçe sırtıma vurduğu kemer bedenimi acı ile yakıyordu.
Uzun bir süre bağrışlarım ile bana vurmaya devam etti.
Bir yandan söyleniyordu tam anlamasamda genellikle benim acı çekmemi istiyor ve amcam'ı öldürmeyi planlıyordu.
Artık sırtıma vurduğu zaman hisetmemeye başladığımda korumalara şunu dedi. "Git getir" ne olacağından korkarak neredeyse bayılmak olan bedenim korkuyla tepki verdi.
Önüme konan buz dolu bir kova suya baktım bir şey dememe fırsat vermeden kafamı sula bastırdı.
Çırpınıp kafamı kaldırmaya çalışsamda ise yaramadı.
Saçlarımdan çekerek kaldırdı ve yüzüme baktı "kendine geldin mi"
Kafamı sallayarak titrek sesim ile "E-evet " desem de duymazlıktan geldi ve geri batırdı.
Nefesimin sonlarına geldiğimde çıkartıyor ardından hızla geri batırıyordu kafamı.
Ben ise aslanın ağzında son çırpınışlarını yapan bir ceylan yavrusu gibiydim.
Hiç bir anlamı olmasada hayatta kalma dürtüsü bedenimi konturöl ediyordu.
Babamın bağırışları yavaş yavaş kulağımda çınlarken şunu dediğini işittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...