Eren'den
Yüzüme damlayan soğuk sıvı ile gözlerimi kıprıştırdım. Burnuma yoğun bir balık kokusu geliyordu.
Sallantılar ile gözümü açtım fakat hala karanlıktı. Bir süre sonra gözümün bağlı olduğu anımsadım.
Ağzımı açmaya çalıştığımda onunda bantlandığını fark etmiştim.
Ses çıkarmaya çalıştım. Hafif uğultular çıkartarak etrafı dinledim.
Bir metal kapı sesi duyduğumda daha da inlemeye ve bağırmaya başladım.
Ağzımdaki bantın hızla çekilmesinden sonra "ah!"
"Ne istiyorsun?"
Gelen ses beni kaçıranlardan birinindi.
"Gözümü de açsan olurmu abi"
"Konuş delirtme insanı"
"İsteklerimi yapamazsın"dedim evhamlı bir sesle.
"Sen bilirsin...-
"Tamam tamam dur. Birincisi yüzüme damlayan bu garip şey uykumda engel oluyor. İkincisi ağzım kurudu bir su versen hiç fena olmaz. Üçüncüsü acayip sıkıcı bura, biri yanımda dursun sohbet edeyim"
"Başka ne arzu edersiniz efendim"
"Spanız varsa bir seans alayım, bu sandalye belimi ağrıttı."
"Dalgamı geçiyorsun lan benimle"
"Aa ayıp ama ilk geçen sendin"
Gözlerimin hınç ile açılmasıyla ortamın loş ışığına alışmaya çalıştım.
"Bana bak çocuk Allah yarattı demem bir döverim seni. iki gündür zaten başımın etini yedin. Düzgünce bir sey işte bitsin."
Adamın kel kafasına bakıp, yüzümü buruşturarak gözlerine baktım. İki günde adamın beni öldürmemesi mucizeydi.
"Su ver bana."
"Ha şöyle"
"Bir şey daha var"
Arkasını döndü ve başımı salladı.
"Saç ektirmeyi hiç düşündün mü ?"
"Su falan yok sana"
Diyerek kapıyı sertçe kapattı. En azından ağzımı ve gözümü yeniden açtırtım.
İki gündür burada olmam yüzünden aynı bir balık gibi kokmaya başlamıştım. Sahildeki bir teknenin altındaydık. Bunu etraftaki seslerden anlayabilmiştim.
Öğrendiğim şeylerden biride bu adamın karısından yeni boşanmış olduğuydu. Adam sevineceğine üzülüyordu anlatığından karısının tam bir cadı olduğunu anlayabiliryordum.
Ayrıyetten Azad'ın babası Rézan ağanın dark versiyonu ile tanıştım.
Daha doğrusu kendisinin eli ile desek olur. Adam benimle konuşmak yerine eli ile konuşmamı tercih etti.
Tek duam Azadların olabildiğince uzaklaşmasıydı.fakat benim tanıdığım o herifler beni bırakmazlardı.
Bu yüzden de çoktan planım hazırdı.
Pratik aklım ve çokça zekam olmasından bir kerede telefonları ezberleyebiliyorum. Ferhatı arayıp onun ile konuşur isem herkes ile plan yapmaktan çok daha iyi olacaktı.
Sonuç olarak oda benim gibi zekasını göstermeyenlerden.
Şu ana kadar ölmememin tek nedeni sevgili soyadım. "NECİZADELER" bu garip soyadım sayesinde ölmemiştim. Çünkü sevgili Rézan ağın eline, benim kim olduğumu biliyor musun? diye atarlanıp hemen ardından ağzıma tokat yedikten sonra söylemiştim soyadımı. Oda biraz araştırır ise bizim ne kadar korkulu ve köklü bir aile olduğumuzu anlamış olmalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...