Başımı ellerimin arasına almış titrememin geçmesini bekliyordum.
"Azad"
Sinan bana seslense de ona bakamıyordum tek aklımdan geçen şey Ferhat'ın o yüzüydü.
Yamaç odaya girince sinan'ı dışarı çıkartı ve kapıyı örtü.
"Azad?"
Diye omzuma elini koydu.
Bakışlarımı ona çevirdim.
Ağlamak istesem de yapamıyordum.
"Yamaç"
Yamacın yüzüne baktığımda burnu kanıyordu. Başparmağım ile Yamaç'ın kanını sildim.
"Özür dilerim"
"Özür diliyecek hiç bir şey yapamadın"
"Ama-
"Bak onları buradan gönderdim eğer istersen arkadaşlarını geri çağrırım"
Kafamı sağa sola salladım.
"Hayır onları hep üzdüm şimdi de öyle oldu."
"İstiyerek yapmıyorsun"
"Şimdi istiyerek yaptım"
"Neden?"
"Artık beni bıraksınlar diye"
Yamaç kafamı alıp göğüsüne bastırdı. Dudaklarım titrerken burnumu çektim.
"Azad istediğin kadar ağla ama lütfen bu seferki son olsun"
Hıçkırıklarım ile ağlamaya başlamıştım.
Onları üzmek istemedim onlara bağırmak istemedim. Ben onları sadece korumak istedim.
Ama onlar neden, neden bir kez olsun beni dinlemediler.
Yamaç kafamı severek beni sakinleştirmeye çalışsada bu işe yaramıyordu.
"Azad titriyorsun"
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"İstiyerek olmuyor"
"Tamam seni sakinleştirmek şu an zor gibi." Oturduğum koltuktan beni kaldırdı kendi oturup beni de dizine oturttu.
Başımı yeniden göğsüne yasladı.
"Sana iyi geliyorsam durmaya devam edeceğim yoksa gideceğim" dediği şeyle benden cevap bekledi ama ben sustum.
Sonrasında kafamı kaldırıp gözlerine baktım.
Elimi yüzüne koydum. Ve yüzüne yaklaştım. "Ben sanırım mantıklı düşünemiyorum, ama ki bana iyi geldiğini biliyorum"
Gülümsedi ve anlını anlıma dayadı.
"O zaman sana sarılmaya devam edeceğim."
Bir şey demedim ve boynuna sarıldım. Bacaklarımda beline doladım aynı bir çocuk gibi Yamaç'ın kucağına sığındım.
Yamacın kalp atışları kulağıma geliyordu. hızlı hızlı inip kalkan göğsü ve titrek nefesler veriyordu. Kafamı boynundan kaldırdım.
"Neyin var?"
"Bir şeyim yok" dedi ama yüzüme bakmadı. "Emin misin" diye sordum.
"Bunu sen mi soruyorsun bana"
Diye kafamı tutup yeniden boynuna gömdü. Geri çekildim.
"Evet soruyorum"
Gözlerini gözlerime dikti.
"Sadece az önce olanlara sinirliyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Jugendliteraturgelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...