"Oğlum sen iyimisin"
Amcam anlattıklarım dan sonra ağzı açık şekilde bana bakıyordu.
"Değilim amca hiç iyi değilim zaten uzun zamandır da sahte mutluluklar peşindeyim"
Amcam elindeki sigarayı küllüğe bastırdı.
"Bak evlat" diye omzuma elini koydu.
"Mutluluk hiç bir zman sahte değildir. Yanında mutlu olduğun biri olmuştur mutlaka"
Bunu demesi aklıma birini getirse de Hemen başımı salladım ve o düşünceden kurtuldum.
"Evet sana yapılanlar hiç hoş değil babanın yaptıkları zaten belli ama o Ferhat denen pislikte az şerefsiz değilmiş. Fakat şu Yamaç denen herif pekte kötü değil ha?"
"Nasıl amca,adamın beni zorla-
"Adam iyi biri diye sen dedin sadece cazibene dayanamamış oğlum ve büyüyünce daha da bı kız gibi yüzün olmuş"
Amcama yüzümü buruşturdum.
"Saçmalama amca kız gibi değilim ben"
"He he evlat bebeksi yüzünde öyle diyor du"
"Eren'in espirilerinden sonra seninkiler daha kötü."
"Büyük hakaret"
"Ne demezsin" diyerek güldüm ve amcama baktım.
Ona babamın bana neler yaptığını da kısaca anlatmıştım ve nasıl bir psikolojide olduğumu.
"Oğlum ben korkağın tekiyim. Hayatım boyunca babandan kaçtım. Abim beni de çok dövdü zaten her kim baksa abim ve babamın ne kadar benzer olduğunu anlardı. Ben ikisinde de tırsardım."
Dedem Sivas'ın korku kaynağı olmuş zamanında. Bunu biliyordum.
Amcam ellerini birleştirdi ve dizlerine yaslandı.
"Ben, sen bunları yaşarken hiç bir şey yapamadım."
"Ben seni suçlamam amca bunu bil, yapmak zorunda da değildin"
"Sen benim ilk çocuğum oldun Azad"
"Çocuğun büyük adam oldu boşver" diye gülümsedim ve ona baktım.
Amcam ise ellerine bakmaya devam ediyordu.
"Babanı öldürmek istemen yanlış değil fakat aşiretin sana ne yapacağını bilemezsin"
"Amca aşiret sikimde olsaydı burada olmazdım babamı öldürüp olmazsa kendimi de öldürürüm"
Bu dediğim ile bana bakıp kafama vurdu.
"Saçma saçma konuşma"
Kafamı kaşırken ayağa kalktım.
"Neyse amca sizi görmek iyi geldi. Ve beni dinlemen fakat burada durursam ve bir şekilde babam beni bulursa size zarar verir. O yüzden artık gideyim"
Amcam bana tek kaşı kalkmış bakarken balkon kapısının önünde yengem belirdi.
"Hiç bir yere gitmiyorsun beyfendi"
'ye-
"Sus ben bak ben senin için yemek yaptım ki beni bilirsin"
"Yemek yapmaktan nefret edersin"
"Aynen öyle ama ben senin için yemek yapmışken hiç bir yere gidemezsin"
Amcam bana bakarken ensemi kaşıdım.
" Peki yemeğin sonuna kadar dururum"
......
Salonda sofra hazırdı ve yengem bana önlük bağlamış salata yaptırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)
Teen Fictiongelecekteki aşiret reisini hiç beklemediği bir sürpriz karşılar adı aşk. Azad aşiret reis oğluydu ama bu hayata hiç alışık değildi. Aşiretten uzak kalarak büyümüş biriydi. Üniversite sayesinde Ankara'ya gidebilecekti. Hem geçmişinden kaçmak hem de...