•56•

111 10 0
                                    


"Azad hemen aşağı markete baykuş ile gider misin?"Berfu'nun dediğine kafa salladım.

"Sinan nerde ki?"

"Çatı katına bak" diyerek ağlayan Barbie in yanına gitti.

Merdivenlere yöneldim.

Geleli üç gün olmuştu. Dün Yamaç'ın işi çıkmasa, benim mevzuyu nasıl yapacağımızı konuşacaktık. Ama yine konuşamadan gitti.

Çatı katına açılan tavandaki kapının kilidini kaldırdım ve kapıyı yukarı doğru ittim.

"Sinan?"

Karanlıktı. Gözlerimi kıstım.

"Sinan?"

Arkamdan ses duyunca döndüm. Kendimi yukarı çıkartım.

"Sinan?"

"Efendim!"

Arkamdan gelen bağırma ile olduğum yerde sıçradım.

"Lan! Bilerek mi yapıyorsun bunu?"

Gülmek ve gülmemek arasında kalmış bir suratla kafasını sağa sola salladı. Gamzeleri yanaklarının içinde delik açmış gibi duruyordu.

"Neyse, markete gideceğiz"

"Berfu şimdiden sana iş vermeye başladı ha. Geçmiş olsun"

"Ne olacak zaten sıkılıyorum."

Konuşurken aşağı iniyorduk.

"İlk başta market ile başlar sonra bir bakıyorsun Berfu'nun manikürunu yaparsın. Daha sonra bizim sırık gibi amansızca ona aşık olursun"

"Sırık berfuyu mu seviyor?"

"Evet. Berfu bunu bilmiyor ama sırık açık açık bunu belli ediyor"

"Berfu baya kısa kalıyor onun yanında."

"Cüce ve develer nasıl anlaşır?"

Dediği şeye kendi gülüp merdivenlerin trabzanından kayarak aşağı indi.

Yavaşca kafamı sallayarak bende indim.

Berfu elimize bir liste tutuşturmuştu ve bizi evden yolladı.

"Bu nasıl liste ya?" Diye elimde kine bakıyordum. Mahalleden aşağı doğru iniyorduk. Yürürken bana cevap verdi.

"Onlar üç günlük alışveriş."

"Emin misin? burda bir orduyu doyuracak malzeme var"

"Biz zaten bir ordu kadarız daha Ufuk abi ya da Kemal amca yok. Onlar olsa oooo."

"Onlar kim?"

"Patronun arkadaşları bizim ile kalıyorlardı. Ama Ufuk abi bir kaç ay önce bir işe gitti Kemal amca da patronun küçük işlerini hallediyor"

"Kaç kişi kalıyorsunuz? Normal de"

"Ön üç kişi falan bazen on beş"

"Kısa bir süre bende misafir olacağım" dedim ve ayağımın önündeki bir taşa vurdum.

"Patron senin hakkında bize hiç uyarıda bulunmadı"

"Nasıl yani?"

"Normalde yeni biri geleceği zaman o kişiyi kısaca bize tanıtır ve hassas özelliklerini söylerdi. Ama senin için böyle bir şey yapmadı"

"Kalıcı değilim o yüzdendir "

"Neden gitmek istiyorsun?"

"Sen kalmamı mı istersin?"

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin