80

119 5 0
                                    

Hayri, Eren, Melih, Cem

Hepsi bana bakarken ben gülümsedim ve elimdeki boyayı yere bırakıp üzerlerine koşmaya başladım.

Hayri gülümserken ona sarıldım.

Hepsi bana hızlıca sarıldılar.

"Siz-siz burada olduğumu-

"Başka yer mi vardı gideceğin?"

Diyerek Hayri yüzümü tuttu. Melih omzuma elini koydu.

"Sen ne kadar bizi istemesende geldik kusura bakma."

Kafamı sağa sola salldım.

"Artık kimseye zarar gelsin istemiyorum"

Cem kulağımı çekti.

"Bana bak Azad biz sen ne yaparsan yap hangi karar alırsan al yanında duracağız. Babandan ne kadar korksam da seni ondan korurum"

Herkes gülerken benim gözümden bir yaş akmıştı.

Yukarıdan gelen sesle hepimiz başımızı kaldırdık.

Amcam ve yengem balkondan bize bakıyorlardı.

"Hayri oğlum sizi iki saat önce bekliyordum ben" bunu demesi ile Hayri'ye baktım.

"Emin olmak için amcanla üç gün önce konuştum, onun Türkiye'ye geldiğini öğrendiğimde içim daha da rahatladı sonrada biraz onlar ile vakit geçir diye iki gün bekledik"

Yine sarıldığım da hayri'nin de gözünde yaş gördüm.

"Her ne olursa olsun. Artık sizin yanımda olmanızı istiyorum çünkü her şekilde size zarar vermekten bıktım"

Hepimiz sarılma faslını bitirince hep birlikte yukarı çıktık.

Herkes amcam ve yengem ile sarılırken onların gelmesini bu kadar istediğimi farketmediğimi anladım

Eren yanıma geldi.

"Bana bak şerro bir daha bize bağırma. Ve hayri'mi üzme ve seni öpe-

Derken Hayri eren'in ağzını kapadı.

"Şimdi huzuru bozmaya hiç gerek yok"

Eren hayri'ye gözlerini devirsede sustu ve omzuma vurup amcamın yanına gitti.

......

Bir süre sonra hepimiz salonda oturmuş sohbet ediyorduk.

Biz bu noktaya nasıl gelmiştik

"Ya işte böyle amcacım azad bey bize hep sinirli"

"Ha ha ha Eren yeminle çok gülüyorum sana"

Amcama kaşlarımı çatmış bakarken ayaklandım ve sigaraya balkona çıktığımı söyledim.

Peşimden Hayri'de ayaklandı.

Balkona çıktığımızda demirlere yaslandık sigaramı yaktıktan sonra dumanımı havaya bıraktığım sırada Hayri'nin bakışlarına maruz kaldığımı biliyordum.

Ona döndüm, evet bana bakıyordu ve sanki söylemek istediği bir şey varmış gibiydi.

"Söyle çıkar ağzındaki baklayı"

"O herif yani yanına gittiğin, seni öpen. Aranızda bir şey mi vardı"

Sorusu ile aniden kollarımı demire iyicene bastırarak dikleştim

"ne saçmalıyorsun oğlum"

Göz bebeklerim büyümüştü.

"Bizim aramızda yok, hiçbir şey yoktu sadece..sadece babamı öldürmeye çalışan iki adamız işte"

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin