41

235 14 5
                                    

Neden?

Hayat bana şaka yapıyor gibiydi.

Duygularımı az hissetsem düşüncelerim susmuyor ve çatışmaya giriyordu, kalbim ile beynim.

Kafamı yatak başlığına dayadım.

Hastaneden Soner çıkartmıştı beni Ferhat'ı görmemiştim. Bir gün olmuştu çıkalı.

Ona saçma mı davranmıştım?

Hayri ve diğerlerini ise babam gidene kadar uzak durun benden, demiş ve göndermiştim. Onlara Sivas'a gideceğimi söyleyemezdim. zaten onları bırakmak zor olacaktı.

Babam bir kez bile benle konuşmamış tı. Ve bu beni daha çok geriyordu. O adamın aklından ne geçtiğini bilmek imkansızdı.

Artık stresten tırnaklarımı yemeğe başlamıştım.

Babam ile konuşmam gerekiyordu.

Ona Sivas'a döneceğimi söyleyip herkesi bu durumdan kurtarmam gerekiyordu.

"Offf"

Telefonuma gelen bildirim sesi ile elime aldım ve ekrana baktım.

Azad'ın götünü kollama birliği grubundan 13 mesaj.

Haysiyetsiz: Azad iyisin demi.

Yavşak: İyidir.

Haysiyetsiz:Sanamı soruyorum.

Yavşak: hayır yavrum Azad'a soruyorsun bende fikrimi beyan ediyorum.

Küçüğüm:Azad gerçekten bir şey olursa yaz tamam mı.

MelihBaşkan: Aynen habersiz bırakma bizi.

Yavşak: Azad'ı tanıyor isem bize yine anlatmaz.

Haysiyetsiz:Sussana Eren.

Yavşak:iyi AMK kendimi sessize alıyorum. Konuşturun konuştura bilirseniz.

MelihBaşkan:Eren ne diye evden gittin.

Küçüğüm:Sendeydi demi o.

MelihBaşkan:Evet.

Küçüğum:ben geleyim bari.

Ekrana bakarken odanın kapısı açıldı ve başımı oraya çevirdim.

Soner elinde su ve ilaç kutuları ile duruyordu.

"Ne oldu"

"Ağam ilaç vaktiniz"

Başımı salladım.

İlacı içtikten sonra Soner kapıdan çıkmadan içimde merak edipte soramadığım soruyu yöneltim

"Ferhat nerede?"

Bana tedirgin bir ifadeyle bakınca bir daha sordum. "Soner Ferhat nerde"

"Şey ağam.. Rezân ağanın yanındadır muhtemelen"

Ne diye bu kadar gergindi.

Söner izinlinizle diyip kapıdan çıktı.

Ferhat'ı görmem lazımdı. Sivas'a gittiğimde yanımda olamayacaktı. Babam onu kendi işlerinde kullanıyordu.

Telefonumu elime aldım Ferhat'ı arayacaktım ki ekranda beliren Ağam yazısı ile kanım çekilmiş gibi hissettim.

Yutkunarak açtım.

-Evet ağam.

+Beni gururlandırdın.

Dişlerim birbirine bastırdım bir anda bunu demesi ile hem şaşırmış hem de öfkelenmiştim aklıma Ben kriz geçirirkenki yüzü geldi gurur içinde bir yüzü vardı.

bu gay nereden çıktı (Bxb) (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin