"Nereye gidiyoruz acaba?"
Regulus Elizabeth'i Potterların evinden almıştı ve ikili bir muggle caddesine gelmişlerdi. Bu oğlanı geriyordu. Lord'un adamlarından birinin kendini böyle görmesi veya babasının bunu öğrenmesi... şu sıralar pek lehine olmazdı. Üstelik kızın cadı olduğunu bilse de muggle-doğumlu olma ihtimali vardı ve bu oğlanı tehlikeye atabilirdi.
"Pizzacıya, neredeyse geldik." dedi Elizabeth. Regulus kaşlarını hafifçe çattı ama sesini çıkarmadı. Pizzanın ne olduğunu sormak yerine kızı takip etmeye devam etti.
Elizabeth geçen seferki gibi garip davranmıyordu. Oldukça sakin, nazik ve hoş bir genç kızdı. Tarzı rengarenk olanlardan değil; kahverengi, yeşil ve turuncu renklerini içeren ve hoş bir şapkayla tamamlanmış olanlardandı. Bu hoştu, kızın havası fazlasıyla hoştu.
"İşte burası."
Elizabeth bir kapıyı ittirdi ve bir çan çaldı. Regulus bir yandan merakla çanı incelerken bir yandan da kızı takip edip bir masaya oturdu. Etrafı incelemeyi bırakıp kıza döndüğünde birkaç dakika geçmişti ama genç kız rahatsız olmamıştı, aksine gülümsüyordu.
"Ah, melez misin?" diye sordu Regulus. Elizabeth omuz silkti.
"Lily'den öneri aldım diyelim."
Regulus gerginlikle oturuşunu dikleştirdi.
"Yani safkansın?" diye sordu umursamaz gibi davranarak. Elizabeth birkaç saniye duraksadı ama ardından başını salladı.
"Safkanım."
Oğlanın rahatlamış bir nefes verdiğini fark edince alayla güldü.
"Ne o, melez olsam kaçar mıydın? Ya da muggle-doğumlu olsam bana bulanık mı derdin?" diye sordu gözlerini hafifçe kısarak. Regulus hızla başını iki yana salladı.
"Elbette hayır! Sadece bilirsin... safkan aileler." dedi. Elizabeth güldü ve başını salladı.
"Safkan aileler..." dedi dalgın bir şekilde. Sonraki birkaç dakika garsonun gelişi ve sipariş vermekle geçti. İkili tekrar baş başa kaldıklarında Regulus sohbet başlatmak için:
"Soyadın ne demiştin?" diye sordu.
"Wodenback."
Düşünceli bir şekilde:
"Kutsal ailelerden değilsin o halde?" diye ekledi Regulus. Elizabeth bunalmış bir nefesle:
"Aslına bakarsan annemin kökenleri... safkan Türklere dayanıyor. Irkçı birkaç safkan aile yüzünden 28'liden sayılmadık." dedi ve ardından gülmeye başladı. Regulus kızın neden güldüğünü anlamasa da sormak yerine sessiz kalmayı seçti.
"Ah..." dedi kız. Gülümsemesi yumuşadı ve sağ elini masanın altından çıkarıp Regulus'un masaya bıraktığı kitabı işaret etti.
"Küçük Kadınlar." dedi Elizabeth. Gözleri kitaba dalmıştı ve hayranlıkla kapağını izliyordu.
"Evet." dedi Regulus. Sağ eli istemsizce kitap kapağını okşadı.
"Senin için özel olmalı." dedi kız. Oğlanın gözlerini izliyor ve her şeyi görebiliyormuş gibi görünüyordu. Regulus onun her şeyi göremeyeceğini biliyordu, kimse Regulus'un her şeyini görememişti. Özellikle de boğulduğu duygu ve düşüncelerini.
"Benim için özel ama..." dedi Regulus. Kitabın ilk sayfasını araladı. Elizabeth ilgiyle eğilip ilk sayfadaki el yazısını okumaya başladı.
"İçinde bir not var. Özel bir not. Kitabı kim hediye etti hatırlamıyorum bile. Sanırım okuldan bir kız. Belki de ikinci el almışımdır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrenin Aynası (𝓡.𝓐.𝓑. 𝓗𝓪𝔂𝓻𝓪𝓷 𝓚𝓾𝓻𝓰𝓾𝓼𝓾)
FanfictionÖlü Bir Oğlan Çocuğu kitabımın devam kitabıdır. Önce onu okumanız bolca tavsiye edilir yoksa anlamazsınız. E tabii, yine de size kalmış. Alıntılar . . . . "Beni geride bırakmayacağına söz ver." . . . . "Ben artık dayanamıyorum, Jamie. Ben artık day...