Who Is Mafia? - E26🔞

4.6K 66 5
                                    

Sesampainya Jaemin dan Jeno di mansion, Jeno dengan tidak sabarnya lagi terus melumat bibir kental Jaemin dengan kasar, yang mana turut di balas kasar oleh Jaemin

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sesampainya Jaemin dan Jeno di mansion, Jeno dengan tidak sabarnya lagi terus melumat bibir kental Jaemin dengan kasar, yang mana turut di balas kasar oleh Jaemin. Jeno mengangkat Jaemin ala koala, menuju ke kamar mereka sambil lumatan tidak dilepaskan. Lidah mereka saling berlawanan antara satu sama lain, berkongsi saliva yang mereka miliki. Jeno mendorong pintu kamar dengan kuat, lalu meletakkan Jaemin di kasur mereka dengan ganas dan mula melepaskan lumatan yang udah berpindah ke leher Jaemin.

"Ahhh...Jen...." Desah Jaemin, apabila Jeno mula menjilat dan mengigit lehernya yang udah berbekas itu, meninggalkan tanda ungu yang Jaemin adalah miliknya.

Desah Jaemin membuatkan Jeno tidak sabar lagi, dan terus membuka pakaiannya dan juga pakaian Jaemin dengan rakus membiarkan butang baju mereka bercabutan. Jaemin jadi malu apabila melihat dada bidang Jeno dan juga perut berkotak-kotak Jeno itu. Jeno tersenyum manis, apabila Jaemin udah merah padam karna malu dengan tubuhnya, dengan perlahan Jeno teralih ke puting pink Jaemin itu lalu melahapnya dengan perlahan. Jaemin merasa perih apabila Jeno menggigit putingnya dan ada juga rasa nikmat apabila Jeno mulai menjilat dan menghisap putingnya. Jaemin jadi tidak terkawal apabila kaki Jeno terkena bahagian selangkangannya.

"Hhmpph...Jeno...aku nggak tahan!" Kata Jaemin sambil membuat suara desahan yang halus dan meningkatkan keganasan Jeno untuk bermain dengannya.

"Nggak tahan?" Jaemin mengangguk, lalu perlahan mengantikan posisinya yang mana Jeno udah berada di bawanya. Jaemin duduk di perut abs Jeno lalu perlahan turun kebawah.

Jaemin dengan nggak sabarnya, terus membuka celana Jeno sehinggakan Jeno tidak lagi ada satu apapun di tubuhnya. Jaemin mengelus perlahan batang Jeno yang mulai menegak, membuatkan Jeno merasakan sensasi di bahagian batangnya yang terasa enak apabila Jaemin menyentuhnya dan mengelus batangnya itu. Jaemin suka melihat wajah tampan Jeno apabila Jeno merasa nikmat dengan sentuhannya itu. Tanpa berlama-lama, Jaemin terus memasukkan zakar Jeno ke dalam mulutnya dan mengulum batang Jeno secara perlahan.

"Ahhh...Jaem...lebih laju..." Arah Jeno dan membantu Jaemin untuk melajukan kulumannya pada batang berharganya itu.

"Ahhh..hmpph....ahahhh...Jaem...mau..ke..luar...." Desah Jeno sekuat-kuatnya apabila dia udah mau mencapai klimaks, dan dengan cepat menjauhkan wajah Jaemin dari batangnya yang ingin pelepasan itu, tapi Jaemin menghentikan tangannya dan sedikit kaget apabila Jaemin menelan semua air nikmatnya itu.

Setelah Jaemin selesai dengan membersihkan batang Jeno dengan jilatannya itu, Jeno memusingkan tubuh Jaemin semula lalu melucutkan seluar Jaemin sehingga menampakkan batang Jaemin yang udah sedikit basah karna air maninya yang keluar perlahan. Dengan rakus Jeno menghisap batang itu seperti makan sebuah aiskrim batang, membuatkan kali ini Jaemin yang mendesah kuat dan meminta Jeno untuk melajukan lagi kulumannya itu. Jeno tidak terus melajukan kulumannya, malahan bermainkan lidahnya di kepala batang Jaemin lalu memasukkan hujung lidahnya di lubang batang Jaemin.

"Jennnn....ahhhh...cepetan!!" Nggak sabar Jaemin, yang mana udah sangat ngilu apabila Jeno bermain dengan kepala batangnya itu. Dengan smirk Jeno terus melajukan kulumannya, Jaemin merasa sangat enak apabila Jeno mengulum batangnya sambil bermain lidah.

Who Is Mafia? || Nomin ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang