Dalam Yeji dan Hyunjin sibuk berbual, mereka dikejutkan dengan kedatangan keluarga NaLee bersama lebih daripada 100 pengawalnya yang membuatkan seluruh setiap sisi rumah udah ditahan oleh pengawal-pengawal Jeno agar Hyunjin dan Yeji tidak dapat terlepas.
"Gimana sekarang? Kamu bilang mereka nggak bakal tau tempat kita dan sekarang apa terjadi?" Bentak Yeji ke Hyunjin karna saking takutnya kalo dirinya bakal ditangkap oleh keluarga NaLee sekali lagi.
"Tenang! Aku tau kemana mau lari, ikut." Hyunjin menarik tangan Yeji buat ke suatu tempat yang mungkin nggak ada sesiapa tau kemana arah tuju mereka.
.
.Di bahagian luar, Jeno mengarahkan semua pengawalnya untuk menutupi semua laluan keluar Hyunjin dan Yeji agar tidak ada yang terlepas.
Setelah semuanya telah tertutup, Jeno dan lain-lainnya memasuki rumah yang dibilang kecil itu dengan perlahan lalu mengarahkan yang lainnya untuk mengecek seluruh bahagian sisi rumah itu.
"Cari dia dan jangan biarkan anak itu terlepas bersama wanita s*al itu!" Perintah Jeno dan langsung diikuti oleh yang lainnya.
Nihil! Itu yang mereka dapatkan, karna seluruh isi rumah itu langsung tidak ada jejak sama sekali dari Hyunjin dan Yeji, bahkan sedebu pun tidak ada.
"Nampaknya mereka udah tau yang kita terlebih dahulu bakal buat ke sini!" Gumam Mark yang masih dapat didengari oleh mereka lainnya.
"Jadi apa yang kita perlu lakuin Jen? Kita cuma tinggal 16 jam aja lagi sebelum Jaemin yang lakuinnya?" Tanya Haechan dengan serius karna hal ini boleh dibilang membahayakan mereka.
"Gue pasti mereka ada laluan di dalam rumah ini, cari dan bagitahu gue apa yang pelik dalam rumah ini!!" Semua pengawal bergegas mencari di setiap pelusuk serta dinding rumah.
"Lo yakin Jen!?" Tanya Guanlin yang dibalas anggukan oleh arah lawan.
"Tidak mustahil kalo mereka tidak ada laluan buat lari, dan kita baru sahaja lihat Hyunjin masuk ke dalam rumah ini, lalu bagaimana dia boleh hilang bersama wanita itu dalam sekelip mata sahaja!? Pasti ada laluan!" Jelas Jeno dengan pemikirannya membuatkan yang lainnya berusaha buat nyari.
Seorang pengawal melihat sekeliling dinding dengan teliti, sehinggalah dia menemukan sebuah lubang kecil yang dia sama sendiri tidak tau apa isi dalam lubang itu, membuatkan dirinya mendekatkan bola matanya buat melihat isi lubang itu.
Sehinggalah........
BANGGG~~
Satu tembakan tepat dimata pengawal itu membuatkan dirinya kehilangan nyawa serta merta dan begitu jelas sekali di pendengaran yang lainnya.
"MENUNDUK SEMUA!!!!" Arah Jeno karna melihat beberapa pisau yang berada di setiap sisi rumah yang ingin menembak ke arah mereka.
Tak sempat, beberapa pengawal udah kehilangan nyawa karna pisau-pisau itu tepat menusuk ke leher mereka dengan begitu sahaja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Who Is Mafia? || Nomin ✅
Random🔞[Season 1,2,3]🔚 Setiap perjalanan yang kita pilih, pasti akan ada jalan keluarnya............ Bagaimana perjalanan seorang NaLee Jaemin dalam melindungi keluarganya? Saksikan dalam "Who Is Mafia?" Start S1: 29.10.2022 End. S1: 02.12.2022 _______...