merhaba merhaba
!!!! bu bölüm yaklaşık 4000 kelime olduğu için iki bölüme ayırdım bilginize!!!!
bu bölümden sonra ihtiyaç duyacağınız psikolog masraflarınız müessesemiz tarafından karşılanmamaktadır
hadi iyi okumalar.
☆☆☆
13 Haziran 2027, öğlen saatleri
"savcım"
"savcım"
"savcım"
aynı anda koşarak yanıma gelen kevin, eugene ve chaeryeong'a baktım. hepsi farklı istikametlerden koşarak gelmişlerdi ve hepsi farklı şeyleri söyleyeceklerdi anlaşılan. kendime bir sandalye çekip oturdum ve karşımda dikilen üç çocuğa baktım. gençlerdi ve öğrenmeleri gereken çok şeyler vardı. benim de onlardan öğrenmem gereken şeyler vardı anlaşılan.
"teker teker söyleyin. iyi bir haberi olan var mı?" üçü de sessiz kaldığında kafamı olumsuz anlamda salladım. zaten olumlu bir şey duysaydım şaşırırdım. "peki, senden başlayalım chaeryeong. en kötüsüyle başlayalım ki sonrakiler o kadar da ağır gelmesin."
"bence benimkisi kötünün iyisi olan ama neyse" gözlerini devirdi chaeryeong. "shin sua ve shin doyun ülke dışına çıkmaya çalışırlarken yakalanmışlar havaalanında. kızları şu an şüpheli konumda olduklarından onların uçuşları da ertelenerek gözaltına alındılar ancak başsavcı biraz sorun çıkardı bu konu hakkında." sıkıntıyla ofladım.
birkaç saat önce soruşturmanın seyrini beklemediğimiz ölçüde değiştirecek bir şeyler yaşanmıştı. her şey chaeryeong'un soruşturmanın eski görevlileri hakkında dava açıp açmayacağımı sorması ile başlamıştı. dava açılabilmesi için elbette elle tutulur kanıtlara ihtiyacımız vardı ve bizim elle tutulur kanıtlarımız soruşturmayı yürüten görevlilerin bize elle tutulur herhangi bir kanıt bırakmamalarıydı. berbat ötesi kalitedeki kayıtları izlerken chaeryeong o zamana kadar hiçbirimizin fark etmediği bir şey fark etti. araba çalıntı olarak gösterilmişti ama çalıntı ilanını verenler de shin ailesinin kızlarının uzaktan kuzenleri çıkmıştı. shin ailesi giderek şüpheli bir konuma yükseliyordu ki chaeryeong bir başka bombayı patlatarak jisung'a enjeksiyonu yapan kızın uzmanlar tarafından çıkarılmış ortalama boyunun ve kilosunun 2017'deki shin jisoo'ya ait olduğunu söyledi. kayıplara karışmış shin jisoo'yu gerçek bir şüpheli yapıyordu bu da. her yerde arıyorduk ama yoktu kadın.
"merkezdeler mi şimdi?"
"evet, komiserim sorguluyor şimdi her ikisini de ayrı ayrı."
"çok şüpheli davranıyorlar. nereye gideceklermiş bıraksaydık?"
"meksika'ya"
"umarım bu bir şakadır"
"hayır sayın savcım, oranın kültürüne çok meraklılarmış ve festivale gitmek istemişler. öyle demişler yani ifadede."
"pekala, başka?"
"kutudan çıkan mektupların içerikleri zararsız çıktı ve saç tellerine ait dnalar veritabanındakilerle uyuşmadı. yani han jisung'a hiçbir türlü ait değiller. ayrıca garip bir şey daha oldu, soyağacını araştırırken aileyle içli dışlı olan bir kadın bulduk. her ailenin büyücü bir yengesi olur ya, onlardan biriymiş bu kadın minju'nun dediğine göre. eve sürekli gidip geldiği için de dönen olaylara az çok aşinaymış ve shin jimin'in sevgilisini tanıyormuş. ismi yuki'ymiş ve kadının anlattığına göre hayatı uçlarda yaşamayı seven biriymiş. adrenalin tutkunuymuş, sık sık sokak yarışlarına falan katılırmış. shin jiminle şans eseri bir fuarda karşılaşmışlar ve aşık olmuşlar. jimin bu adama bayağı aşıkmış, kimseyi dinlememiş. kadın ilk başta hiç sevmiyormuş bu yuki denen adamı ancak görünüşünün aksine fazla yufka yürekliymiş. gerçekten de kalp krizinden ölmüş. araştırdık ve böyle birinin olduğunu tespit ettik. kadının ifadeleri tutarlı yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
law of love | minsung (✓)
Fanfiction!mpreg! savcı minho şans eseri arşivde bulduğu ve soruşturma dosyası seneler önce kapanmış olan kayıp han jisung'u bulmak için varını yoğunu ortaya koyar. *angst değil*