פרק 39- תוריד אותי

1.5K 65 27
                                    

הפרק מכיל תוכן מיני.

השעה אחת-עשרה בלילה. שכבתי בחדר שלי אחרי שנעלתי את הדלת. סוף סוף קיבלתי את השקט שלי ללילה. עכשיו אני יכולה לעשות את מה שחיכיתי לעשות כל היום ולא הפסקתי לחשוב עליו בשיעורים.

הויברטור שמייב קנתה לי היה לידי במיטה והנחתי אותו מתחת לשמיכה. היא אמרה שאם אביא ביד מתחת לשמיכה לא ישמעו את הרעש אם אגביר את העוצמה.

הורדתי את התחתונים והנחתי אותם על המיטה, פתחתי את הרגליים ושפשפתי את הדגדגן שלי עם האצבע. נזהרתי שלא לפצוע את עצמי כי יש לי ציפורניים ארוכות וזה מזכיר לי שאני צריכה לעשות מילוי ולקצר אותן.

אקבע תור אצל מייב השבוע.

הרגשתי מטומטמת כשרק החלק הצר ביותר של הויברטור הצליח להיכנס לתוכי והחלק העבה בצד השני אפילו לא להתקרב לחדירה. החור שלי קטן ואמרתי שאני רוצה להרחיב אותו רק באמצעות סקס.

אבל אנשים אומרים הרבה דברים, נכון?

ירקתי על האצבעות שלי והרטבתי את הכוס שלי קצת מתחת לדגדגן. התכוננתי להכניס בכל מחיר את הצד העבה של הויברטור לחור הקטן שלי. זה הולך לכאוב.

הצלחתי להחדיר את הצד הדק של הויברטור והפעלתי את המהירות בשלט. פי נפתח באנחה שקטה. כשהגברתי את המהירות מתחת לשמיכה דחפתי והוצאתי אותו, זיינתי את עצמי.

הייתי קרובה לגמירה מהסרטים אבל אז תמונות של אדריאן מזיין אותי עלו לי למוח. רציתי לחפור במוח שלי ולתלוש את התמונות האלה מהתודעה שלי. 

לעזאזל.

הטלפון שלי צלצל על שידת הלילה וחטפתי אותו משם. עניתי לשיחה מלוקה.

״מה?״ נאנחתי ושמתי את הויברטור על המיטה. הוא מלמל כמה דברים לא ברורים והצלחתי להבין מהם רק דבר אחד חשוב. זינקתי מהמיטה, ״אני בדרך.״ נזכרתי שאני בלי תחתונים ומשכתי אותם מהמיטה ולבשתי אותם. ניתקתי את השיחה.

<><><>

נסעתי לפארק השעשועים בשכונת סנטרל פארק איפה שגורדי השחקים וזינקתי מהרכב שלי כשראיתי את לוקה נשען על הרכב שלו וכולו מדמם. ידעתי מה היה.

״ביקשתי ממך להפסיק.״ זה הדבר הראשון שיצא לי מהפה כשהתקרבתי אליו. עוברי אורח הסתכלו עלינו ולוקה השפיל את מבטו כדי שלא יראו את פניו החבולות והמטונפות מדם. כשהם הסתלקו הרשיתי לעצמי להתנפל עליו.

״נכון?!״ חבטתי בחזהו והוא לא תפס אותי, הוא הרשה לי להעניש אותו. ״ביקשתי ממך להפסיק עם המכות! אתה לא זוכר מה קרה לפני שנתיים?! אתה חשוב לי ואתה לא מבין את זה!״ הוא משך אותי אליו ונשענתי על חזהו. חיבקתי אותו חזק.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now