כעבור שבועיים: 25.1.24
נכנסתי לדירה של אדריאן והנחתי את התיק שלי בין כיסאות הבר במטבח. ״אדריאן?״ הורדתי את המגפיים הגבוהות וניגשתי לשתות כוס מים. הסתובבתי כדי להביט בדירה העצומה שכעת נראתה חשוכה וריקה בלעדיו.
ניגשתי למרפסת והשמש החלה לרדת. השקיעה האירה את הסלון מאחוריי. הרגשתי נינוחה. בקרוב אדריאן יגיע.
הטלפון שלי צלצל בעמעום. ניגשתי למטבח ושלפתי אותו מתוך התיק.
״איפה אתה? סגרתי את המועדון. קורי היה איתי שם. אתה לא מתכוון להגי-״
הדלת נפתחה.
הסתובבתי לאחור וראיתי את אדריאן עם הטלפון צמוד לאוזנו. הוא נכנס לדירה בחיוך. ״אתה אידיוט.״ הנחתי את הטלפון על הדלפק. הוא ניתק את השיחה והכניס את הטלפון לכיס. ״אני אידיוט שמטורף עלייך. תביני את זה.״ שיניו חרקו בהערצה כשהוא התקרב אליי ואחז בפניי, מנשק אותי בלהט. אחזתי במותניו והתאפקתי.
״אנחנו צריכים לדבר. תעצום את העיניים ותסתובב.״ סובבתי אותו לכיוון הסלון ובינתיים לקחתי את הטלפון, פתחתי את המצלמה והעמדתי אותו ליד מתקן המים בזווית שתצלם את שנינו. לחצתי על אפשרות לסרטון והתחלתי לצלם.
לקחתי מהתיק את בדיקת ההריון והושטתי את ידי. הוא פתח חצי עין.
״ידעתי,״ הוא הסתובב אליי וחייך חיוך נערי מושלם. הוא תפס במותניי והרים אותי לאוויר כמו ילדה קטנה, מסובב אותי. הצחוק שלי מתפזר באוויר. הייתי כל כך מאושרת. ״אני אוהבת אותך.״ נישקתי אותו נשיקה ארוכה ומשמעותית. הוא חיבק אותי חזק.
״שמעתי אותך מקיאה אתמול בלילה.״ ההצהרה שלו גרמה לי לצרוח כל כך חזק.
״ידעתי! ידעתי שהיית ער! נוכל שכזה!״
הוא צחק וחשף שיניים מושלמות. הוא הביט שוב בבדיקת ההריון כדי לוודא. ״את בהריון.״ הוא נשך את שפתו התחתונה והנהן בצחוק קל. ״פאקינג בהריון. בואי הנה.״ הוא משך אותי אליו, החזה שלי נצמד שלו. הוא הפליק לי על הישבן.
״כדאי שלא תעשה דברים מביכים כי הדבר הזה מצולם.״ חייכתי בשעשוע לעבר המצלמה. הוא זרק את ראשו לאחור ונאנח. הוא ניגש לטלפון שלי, חייך למצלמה ועצר את הסרטון. לקחתי את הטלפון שלי והנחתי אותו על הדלפק.
״מה אתה עושה? קום.״ התרחקתי והוא משך אותי אליו כשהוא כורך ברך. הוא מחבק את רגליי ומנשק לי את הבטן. ״תפסיק.״ דחפתי אותו. ״תשתקי עכשיו. זה הרגע שלי.״ הוא הרים את הקפוצ׳ון שלי ונישק את הבטן שלי. ידו החמימה טיילה מעל הטבור שלי. ״אני לא יודע זה את או אתה, אבל אני מבטיח שאהיה אבא טוב.״ הוא נישק את הבטן שלי וזזתי הצידה. זה דגדג אותי וגרם לי לרעוד.
הוא קם על רגלי ואחז בצד הראש שלי, מושך אותי אליו ומחבק אותי כאילו אני הילדה שלו. זה עושה לי את זה. ״תגידי, אם את בהריון עכשיו זה אומר שאני יכול לפרוק במטווח באופן חופשי? או ש-״
YOU ARE READING
The penthouse lights
Romansa16.10.22 ירדן הריחוק שלי ממיאמי אישר לי באופן סופי להשאיר את משקעי העבר מאחור ולעבור עם המשפחה לקליפורניה, למרות ששנאתי את העובדה שאילצתי אותם לעקור את החיים שלהם ולהתחיל מחדש יחד איתי כאילו שאני לא כדור הריסה שניפץ את כל מה שהם בנו. אבל... כשהוא...