פרק 91- היא לא מוכנה לדבר

1.2K 95 32
                                    

אדריאן
נשענתי על אחד מרכבי הדיירים בבניין שבעבר היה שלי ושל ירדן. השעה רבע לארבע בצהריים. מור דחפה את הדלת ויצאה אליי בחיוך. ״אתה מחפש את זה?״ היא החזיקה בקצות האצבעות את טלפון הנייד של אבא שלה.

״נכון.״ לקחתי אותו ממנה ונתתי לה את הטלפון החלופי שזהה לזה של עידן. היא הנהנה ולקחה אותו ממני. אנחנו הולכים לזיין אותו. ״הסיסמה היא תאריך יום ההולדת של אריאל. ראשון לרביעי. זה קוד של ארבע ספרות.״ אני מעדכן את המידע הזה במוח בזמן שהיא עומדת מולי.

״אני רק רוצה שהיא תעוף מהמעצר. אני לא יכולה לסבול את המחשבה שהיא שם.״ היא נשברה. דחפתי את עצמי אליה וחיבקתי אותה. ״תאמיני לי שגם אני. היא תצא משם.״ זו הייתה נימה מוחלטת. היא משכה כתפיים. ״אל תבטיח הבטחות שאתה לא יכול לקיים.״ היא התנתקה ממני והסתכלה למעלה אל עיניי. יש לה כל כך הרבה צער בעיניים.

״אני מבטיח לך שאני אוציא אותה משם. אחותך היא האהבה הכי גדולה שלי בחיים האלה ואני לא דואג לאף אחד כמו שאני דואג לה.״

״אדריאן, תעזור לה,״ זאת הייתה תחינה מייסרת. ״רק לך יש את ההשפעה, הכוח והכסף כדי למחוץ אפס כמוהו. זה ידוע.״

״אני יודע מה אני עושה. אני אטפל בזה והכל יהיה בסדר. אל תדאגי לגבי זה.״

היא נכנסה בחזרה לבניין ואני בחנתי את הטלפון של האידיוט. אייפון תשע פלוס.

לחצתי על המסך בנגיעה אחת והוא נדלק עם תמונה של אריאל כשהיא מצולמת בחלוק חוף בתאילנד. האובססיה שלו אליה חולנית ובזה אני לא הולך להתעסק.

יש לי ילדה יפה לשחרר ממעצר.

היום בבוקר הדבר הראשון שדאגתי לו הוא שיזרקו את עידן מחברת הנדל״ן שבבעלותי. שיחפש עבודה אחרת שתכניס לו משכורת של ארבע ספרות. את אשתו, אלונה השארתי שם.

הקלדתי את הסיסמה שנדרשה ופתחתי את האייפון. הדבר הראשון שנכנסתי אליו הוא ״תזכורות קוליות״ והשתוקקתי לגלות מה הוא מחזיק שם מלבד הראיות שהוא טוען שיפלילו את הבת שלו ברצח.

ירדן לא סיפרה לי הכל. קיאן דיבר איתי.
התיק הזה חסוי.

לחצתי על הקלטה מתאריך עשרים ושמונה באוגוסט, אלפיים עשרים ושתיים.

״אה... כן! כן! שם! אוי! אלוהים! כן!!!!״

צמרמורת חלחלה בתוכי וכיביתי את ההקלטה. עכשיו אני מגלה את הצדדים החולנים שבו. מקליט את הגניחות של אשתו. אני בטוח שזה עושה לו את זה.

הצלחתי לקבל מידע חסוי מהמשטרה על תיק הרצח שהם טוענים שירדן מעורבת בו. זה היה בתאריך עשירי באוקטובר לפני שנתיים. גללתי וחיפשתי הקלטות משנת אלפיים עשרים. חייב להיות משהו אם הבן זונה טוען שיש לו את זה.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now