פרק 105- תקראי לי בעלך

1.6K 95 28
                                    

עצרתי בתחנת דלק ושילמתי באשראי על דלק וכמה דברים לאכול ולשתות. אם הוא לא היה בן זונה היינו אוכלים ארוחת בוקר כמו שצריך. גם את זה הוא שרף.

הטלפון שלי צלצל במעמדו ברכב. לא ממש הייתי צריכה לקרוא את השם על הצג כדי לדעת מי זה. נמאס לי ממשחקי האגו האלה. זה מחריד. זה לא נעים. זה לא כיף.

עניתי לשיחה ויצאתי מתחנת הדלק לכיוון הכביש. לא אמרתי כלום. ״איפה את?!״

עצרתי ברמזור והוצאתי מתא הכפפות משקפי שמש. השמש של הבוקר קשה.

״אה?״ הוא המשיך לדבר לאוויר.

פתחתי את בקבוק המים שלי, בירכתי בשקט ושתיתי ממנו. ״את לא עונה?״

הוא לא שאל אם אני שם ואם הכל בסדר כי הוא יודע שאני שומעת אותו טוב מאוד ומתעלמת. הוא התחיל במסע האגו הזה.

״אני מבטיח להשתנות. אני יודע שאת שומעת אותי אז תקשיבי לזה. בסדר?״

״אני סיימתי עם מילים יפות. זה מפתה, אבל כדאי שתתחיל לפעול כי אתה מאוד קרוב לאבד אותי וזה כולל את הילד שלך.״ הטיתי את ההגה לצד שמאל ופניתי ישר בפנייה השמאלית. אני נוסעת ליום כיף.

לבד.

״אני מוכן לעשות את זה.״

״כן? אתה בטוח?״ סרקזם גלש עם המילים שלי. מותר לי להיות לא נחמדה. לא מגיע לו יחס יפה.

״ירדן-״

ניתקתי את השיחה ונכנסתי למגרש החנייה בקניון. אכלתי את הבמבה שקניתי מתחנת הדלק ושתיתי את כל המים. שמתי את הטלפון על מצב שקט ונכנסתי לקניון. הורדתי מעליי את ג׳קט הג׳ינס השחור והחזקתי אותו ביד. הקניון קריר ומתחיל להיות לי חם.

עליתי במדרגות הנעות לקומה השנייה של הבגדים והאקססוריז. עברתי ליד חנות ההלבשה שבו אדריאן זיין אותי באחד התאים וצמרמורת טובה עברה בי. חלחלה לתוכי וגרמה לי לחייך.

נכנסתי לחנות שיש סניף שלה בפריז וקניתי את מוצרי האיפור שמור רצתה שאביא לה מפריז. עברתי שם שיגעון מטורף שלא זכרתי כלום מה שהיא רצתה.

אה והבושם של אמא שלי? זין אביא לה.

יצאתי מהחנות והחזקתי בשקית המפוצצת. הטלפון שלי רטט בכיס האחורי בג׳ינס. הוצאתי אותו. זה מספר חסוי.

״הלו?״

״תסתובבי.״

״נו.״

הלב שלי קפץ כשראיתי את אדריאן. הוא חייך כשהטלפון צמוד לאוזנו. הרמתי את משקפי השמש לשיערי והסתכלתי עליו בכעס. ״אז אתה מנצל את אפליקצית המעקב בטלפונים שלנו כדי לעקוב א-״

הוא נישק אותי נשיקה ארוכה כדי להבטיח שאשתוק. ״מה קנית? צעצועי מין?״ הוא חטף לי את השקית. ״זה איפור למור, תן לי את זה.״ צחקתי וחטפתי ממנו את השקית. הוא תפס בראשי וקירב אותי אליו, מנשק את מצחי.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now