פרק 19- ניצוצות

1.4K 63 104
                                    

אדריאן
בשמונה בערב בדיוק כבר המתנתי ברכב שלי לצד המדרכה. רציתי לראות אם היא השקיעה לקראת ״ארוחת הערב״ הזאת.

״היי.״ הקול המתוק שלה קיפץ לתוך הרכב כשהיא פתחה את הדלת והחליקה את עצמה לתוך מושב הנוסע. היא לבשה שמלה לבנה ללא כתפיות ונעלי עקב שחורות עם רצועות נוצצות. היא החזיקה את תיק הקלאץ׳ השחור שלה צמוד לגופה.

״היי.״ חייכתי אליה ויצאתי מהחנייה לכיוון המסעדה האיטלקית על חוף הים. היא הביטה בכביש בשתיקה וחיוך קטן. מדי פעם תפסתי אותה מציצה בי ומיד מסיטה את הפחד מהחשש שאתפוס אותה בוהה.

כשעצרתי ברמזור הרשיתי לעצמי לבחון אותה. היא לא התביישה ונראה היה שהיא נהנתה מזה. ״אני רואה שהשקעת.״ אני מנמיך את מבטי לעבר הבגדים שלה. היא בהחלט נראית סקסית והדמיון בינה לבין ירדן צמוד אבל אך ורק בתווי הפנים.

לירדן יש קימורים מלאים יותר ופנים צעירות, לא שלה אין. אם כבר אני חושב על ירדן ניסיתי לנתח את ההתנהגות שלה במשך כל הלילה. ניסיתי להבין למה פתאום היא התהפכה ושינתה פאזה.

כשהסעתי את אריאל הביתה וירדן יצאה מהרכב שלה היא נראתה כועסת, ותהיתי אם אריאל זרקה לה מילה קודם לכן כשחזרה למועדון לקחת את מה ששכחה בפנים לפני שטומי נעל את הדלתות כשעזבנו.

<><><>

פתחתי את הדלת שלה והושטתי לה יד כדי לעזור לה לצאת ולהתייצב על העקבים הגבוהים שלה. ״אני אוהבת את זה שאני עדיין נמוכה לידך על העקבים האלה.״ היא צחקקה וסידרה את המחשוף שלה והורידה מעט את השמלה למטה.

חייכתי אליה חיוך קטן והתחלנו להתקדם אל המסעדה. אורות נתלו מעלינו והאוויר היה צח. אנשים עברו והלכו, חלקם נכנסו אל המסעדה שהתחילה להתמלא כשהגענו לשם. הערב מרגיש מדהים והוא רק התחיל.

״היי, ערב טוב. הזמנתם מקום?״ בחורה בלונדינית ישבה על כיסא בר גבוה מחוץ למסעדה והחזיקה טאבלט בידיה, מקלידה משהו על המסך ומקדישה לנו תשומת לב.

״ערב טוב, הזמנתי מקום.״

״אוקיי, הבנתי. מה השם?״

״אדריאן סיירוס.״

״רגע אחד,״ היא החליקה אצבע על המסך וגללה למטה, ״הו, כן. הנה. אתם בשולחן עשר במרפסת שבחוץ. ערב טוב לכם, תהנו.״ היא שלחה אליי חיוך חביב שהפנתה גם לאריאל שאילצה את עצמה לחייך בחזרה.

נכנסנו למסעדה בדיוק כשמלצר עם מגש שעליו הונחו בקבוקי שתייה ומנת צ׳יפס חלף מולנו לשולחן מימין. ״בואי,״ אחזתי בזרועה ויצאנו מהאוויר החמים במסעדה אל האוויר הנעים והקריר במרפסת שבחוץ.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now