ירדן
יצאתי מהמקלחת לתוך החדר הקריר. החלון בחדר שלי היה פתוח כי אני אוהבת קור כמו אוויר לנשימה. תמיד חם לי, תמיד.קודם במקלחת שמתי לב שהתחליב האינטימי שקניתי מהארץ לא בחדר שלי ובטח מור לקחה אותו. בכל אופן, קניתי עוד עשר כאלה והם בארון מתחת לכיור.
התיישבתי על המיטה ערומה אחרי שנעלתי את הדלת והתחלתי למרוח קרם גוף בכל חלק ועל כל סנטימטר. אני אף פעם לא מורחת קרם גוף בשביל ריח טוב, אני מורחת את זה נטו בשביל לחות.
בשנה שעברה עשיתי טיפולי לייזר שהסתיימו ואני כבר לא מגלחת את הגוף. זה היה שווה את זה. כן, כולל החלק שזוהר, הבחורה שעשתה לי לייזר בכל הגוף ובכל איבר ראתה אותי ערומה. זאת העבודה שלה.
גם קודם במקלחת חשבתי על משהו ולא ידעתי אם זה נכון לי לאור המצב עכשיו. רציתי לעלות לדירה של אדריאן ולדבר איתו, פשוט לדבר איתו. לספר לו דברים ולפרוק לו כי אני יודעת שלא ארגיש מעיקה.
אני לא יכולה לתת למור לשאת את כל הכאב שלי, היא לא תשכיח אותו. הכל נעשה גרוע יותר ואין לי אף אחד באמת. ההורים שלי לא מתעניינים בי, אריאל פשוט זונה, ומור פשוט מור. שום דבר לא שונה.
אני מרגישה כאילו כולם דוחקים אותי לפינה ומצפים ממני להתמודד לבד.
לבשתי סט תואם של הלבשה תחתונה בצבע שחור סאטן ולבשתי מכנסי טרנינג לבנים וגופייה שחורה. שמתי גרביים ונעלתי את נעלי האולסטאר השחוקות שהבאתי מהארץ. אני חייבת לכבס אותן כי אני עדיין לא מוכנה להיפרד מהן.
הרחתי כל כך טוב. משהו מדהים.
סירקתי את השיער שלי וסידרתי את הקצוות מאחורי אוזניי, מתכוננת לצאת. אני לא אשקר שלא הרגשתי כמו נואשת כשהייתי לחוצה כבר לעלות לדירה של אדריאן אבל רציתי לדבר איתו. אולי אפילו הוא ישמח שבאתי אליו.
ההורים שלי עובדים עד עשר בלילה הערב ואחים שלי לא בבית. עומרי יצא מזמן ומור יצאה רק לפני שעה. אין לי מה להישאר כאן לבד בבית. רציתי לזוז, רציתי לצאת. רציתי לעשות משהו והדבר הזה היה לעלות לדירה של אדריאן ולדבר איתו.
לא הכנתי נושא שיחה מראש כי ידעתי שיש בינינו כימיה טבעית וזה יסתדר מראש. הוא מסוג האנשים האלה שאפשר לדבר איתם בכל זמן ועל כל דבר, וזה אף פעם לא יראה מוזר או מביך באיזשהי צורה.
נעלתי את הדלת והזמנתי את המעלית.
כשיצאתי מהמעלית זה הרגיש כאילו זה לקח נצח. התקדמתי לדלת שלו ועמדתי שם כמו בול עץ. לא התחרטתי ולא חטפתי רגליים קרות אבל הייתה לי הרגשה מוזרה בבטן שאולי פתאום זה שגוי בגלל כל הקטע שלו עם אריאל וההתקרבות שלהם.
YOU ARE READING
The penthouse lights
Romans16.10.22 ירדן הריחוק שלי ממיאמי אישר לי באופן סופי להשאיר את משקעי העבר מאחור ולעבור עם המשפחה לקליפורניה, למרות ששנאתי את העובדה שאילצתי אותם לעקור את החיים שלהם ולהתחיל מחדש יחד איתי כאילו שאני לא כדור הריסה שניפץ את כל מה שהם בנו. אבל... כשהוא...