פרק 54- הפיתוי תלוי באוויר

1.9K 100 26
                                    

הפרק מכיל תוכן מיני.

אדריאן
״רגע, חכה.״ ירדן ניסה לתפוס אותי, ניערתי את המגע שלה מבלי לפגוע בה ודחפתי את דלת הבניין בחוזקה עד שהייתי בטוח שהיא נשברת. יצאתי אל הרחוב ותפסתי את אחיה הגדול בגרון, הצמדתי אותו למכונית.

אבא של ירדן ניסה להתערב אבל הכוחות שלנו לא זהים. דחפתי אותו הצידה. משכתי את אחיה אליי במשיכה בחולצה וחבטתי אותו במכונית שלו שוב. נתתי לו אגרוף לבטן וחנקתי אותו. הוא תפס את האחיזה שלי וניסה להשתחרר ממנה.

״אם אני אראה אותך שוב נכנס לבניין הזה אני אשתול אותך באדמה. אני אעלים כל חלקיק שלך. הבנת?!״ תפסתי אותו בחולצה וזרקתי אותו על הרצפה. רכנתי מעליו והתחלתי להכות אותו בפנים. אבא של ירדן ניסה להוריד אותי ממנו אבל המשכתי להכות את הבן שלו בזמן שהוא מנסה להוציא אותו מהידיים שלי.

״אדריאן!״ הנהמה של ירדן קטעה את חוסר השליטה שלי. עצרתי את הכל. הפסקתי להכות את אחיה הגדול והאגרוף שלי היה מעל הפרצוף שלו. הוא דימם כולו.

אבא של ירדן נעץ בה מבט משתק והדבר היחיד שעצר אותו מלהרים עליה יד זה אני. אם רק ינסה לעשות לה משהו ולגעת בה אני אקבור אותו יחד עם הבן החולה שלו. הבטחה אישית.

״תיקח את המזדיין הזה לשדה התעופה ותעלה אותו על טיסה. הוא לא ישאר פה.״ ירדן אזרה אומץ כדי לומר לאבא שלה את מה שאני רציתי לומר לו. יש לי זכות להתערב כשמדובר בה. הוא פגע בה. הוא חילל את הגוף הטהור שלה. הילדה הטהורה שלי.

הוא עזר לבן שלו לקום מהרצפה וכולו היה דם. ״אתם לא תהיו ביחד,״ אבא של ירדן הרים אצבע לעברנו ומשך תשומת לב של עוברי אורח. ״אתם תראו את זה. אני לא אתן לך להיות עם הילדה הזאת. חתיכת מפלצת.״ הוא הכניס את הילד שלו לרכב והכניס לבגאז׳ את המזוודות של המזדיין הזה.

כשהם נסעו משם משכתי את ירדן אליי וחיבקתי אותה חזק. עירסלתי את ראשה בכף ידי והרחתי את הריח שלה. היא עצמה את העיניים כאילו שסוף סוף זה נגמר.

הרמתי אותה מבית החזה שלי והעמדתי אותה מולי, תפסתי את הפנים שלה והכרחתי אותה להסתכל עליי. גם אני רציתי להסתכל עליה, הפנים שלה כל כך עגולות ויפות והיא אפילו לא מאופרת.

״אני איבדתי את הזיכרון,״ היא אומרת את זה כאילו שזה הולך לכיוון כלשהו. ״זה מאוד מפחיד לדעת שמישהו חילל את הגוף שלך מבלי שאת זוכרת, אבל זה לא כואב לי לדעת את זה כמו לזכור את זה, כי אני לא זוכרת וזה כל הקטע. אבל כל הזמן הזה חשבתי שאני בתולה ורציתי שהסקס הראשון שלי יהיה מתוך אהבה, ולא מתוך...״ היא נשברה אבל לא בכתה. היא הייתה חזקה כפי שראיתי אותה בפעם הראשונה.

״אני אוהב אותך.״ נישקתי את המצח שלה והשענתי את שלי על שלה. ״זה שהוא חילל אותך לא אומר שאת פחות טהורה. את תמיד תישארי הדבר הכי טוב ומואר שלי, ירדן.״ נישקתי אותה שוב והפעם על השפתיים. היא צחקה וגרמה לי לחייך. ״אתה אומר את השם שלי בצורה כל כך מתוקה עם המבטא האמריקאי הזה.״ היא צחקה ובפעם הראשונה זמן מה, ראיתי אור בעיניים שלה.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now