פרק 94- אנחנו נגד כל העולם

1.2K 92 20
                                    

הפרק מכיל תוכן מיני.

ירדן
פקחתי את העיניים וזיהיתי את חדר השינה של אדריאן. הסתכלתי על החלון וראיתי שערב. או לילה. חשוך בחוץ. קמתי מהמיטה וניגשתי לארון בצד השני של החדר. הוצאתי משם בגדים, הנחתי אותם על המיטה ונכנסתי לחדר האמבטיה.

סגרתי את הדלת בבעיטה וניגשתי לכיור. שלפתי את מברשת השיניים שלי מהמתקן שמיועד למברשות שיניים ושטפתי אותה תחת ברז המים לפני ששמתי עליה משחה. הבטן שלי כואבת. לא אכלתי הרבה זמן. השוטר המושחת של אדריאן הביא לי כריכים אבל גם אם רציתי לאכול לא יכולתי. היה שם בייקון ובשר חזיר.

החזרתי את המברשת למקום והקדשתי שתי דקות כדי להסתכל על עצמי במראה.

לא זיהיתי את עצמי.

מה שכן, ראיתי בחורה אחרת. בוגרת יותר. עצמאית. חזקה. סילקתי מעליי את הריקנות וניגשתי לאמבטיה. סגרתי את פתח הניקוז של האמבטיה עם הפקק שלו והתחלתי למלא אותה. לקחתי שמפו מהמדף של בקבוקי השמפו בדוש והקצפתי את המים באמבטיה. הם היו פושרים.

הסרתי מעליי את הבגדים והרגשתי כל כך חשופה. הרגשתי שיש לי סיבה להיות מבוישת פתאום. נכנסתי לאמבטיה כדי שתעטוף אותי. הכנסתי את הראש מתחת למים ועצמתי את העיניים. טבעתי למשך עשר שניות מלאות שלווה. הראש שלי כואב.

אני מנסה לא להקשיב למחשבות שמעליבות ומביישות אותי כל כך.

אני יותר טובה מזה. בוודאות.

דלת האמבטיה נפתחה ואדריאן נכנס פנימה. הוא הסתכל עליי כאילו אני לא באמת נמצאת באמבטיה והוא הוזה את זה. הסתכלתי עליו בעיניים שבורות. סדוקות. קרועות. הוא הלך להשתין ואני הכנסתי את כל הגוף מתחת למים.

את יותר טובה מזה.
תני לו לאהוב אותך.
את ראויה.
את חשובה.
את אהובה.
את הכל.

פניו האכזריות של אבא שלי צפו בדמיוני וגרמו לי לזנק בתוך האמבטיה. החלקתי בחזרה לתוכה. אדריאן רץ אליי במהירות וכרע ברך. ״מה קרה?״ נימת קולו מסגירה דאגה. ניגבתי את העיניים והתקשיתי לנשום. חרדה שטפה אותי.

״הרגשתי שאבא שלי מטביע אותי.״

החזה שלי עלה וירד. שד אחד שלי היה חשוף בפניו אבל אדריאן הסתכל על פניי במבט של: ״את הדבר הכי יקר לי בעולם בערך״ ומשכתי אותו אליי. ״אדריאן, הלב שלי קפץ. אתה לא יודע מה זה היה עכשיו. פאק.״ ליטפתי את עורפו. מנשקת אותו. אסירת תודה שהוא היה פה כשזה קרה.

הוא התנתק ממני והחל להתפשט. הסתכלתי עליו וניסיתי להסדיר את נשימתי. הרגשתי רדופה. מזוהמת.

The penthouse lightsWhere stories live. Discover now