🤫Bölüm 5🤫

17 3 0
                                    

Beste

Lavaboda makyajımı tazelerken hala belimde onun elini hissediyordum. Gözlerimi yumdum. Ona neden öyle bir şey söylemiştim ki. Kendimi aptal gibi göstermiştim. Onun bu umurunda mıydı sanki. O kızlarla hep takılırdı ve sadece benimle kardeşiymişim gibi dans edip iyi olmamdan endişe etmişti. Ben bunu daha farklı yerlere çekerek aptallık etmiştim. Kim bilir şimdi yaptığım şey yüzünden içinden benimle dalga geçip kahkaha atıyordu.

Kendimi toparlayıp kapıyı açtım ve direk birisine çarptım. Kafamı kaldırdığımda Arda ile göz göze geldim. Gözleri gözlerimi delip geçiyordu ve nefes bile almadan bana bakıyordu. Sanki kendi içinde bir savaş veriyor ve bir şeyleri düzene sokmaya çalışıyor gibiydi. Gözlerim birden o gerilmiş dudaklarına indi. O dudakları hep seyrederdim zaten. Tabi o bana bakmıyorken. Şuan bana bakıyordu ve dudaklarına baktığımı görüyordu ama buna engel olamıyordum. Ona senelerdir âşıktım. O yanımda olduğu her zaman bütün hava çekilir ve oksijen tükenirdi benim için. O dudaklarında oksijen buluyordum adeta. Onun bana bu kadar yoğun duygular yaşatmasının tarifi bile olamazdı. Elini uzattı ve parmaklarının tersini yanağıma dokundurdu. Anında gözlerimi yumdum. Şuanda rüyadaydım ve gözümü açtığımda o kaybolacaktı. Parmaklarını çevirdi ve elini yanağıma yaslayıp başparmağını dudaklarıma dokundurdu. Tamam, bu kesinlikle rüyaydı. Kalbim hızlanmaya başladı. Nefes alamıyordum sanki.

“Gözlerini aç, Beste.” Dedi sessizce ve ben açmaktan korkuyordum. “Gözlerine bakmam lazım. Ne hissettiğini görmek istiyorum.” Derin bir nefes aldım ve gözlerimi açıp gözlerine baktım. Bana biraz daha yaklaşmış olduğunu da hemen fark ettim. Yutkundum. Gözleri dudaklarımdan gözlerime çevrildi. Ona âşık olduğumu hissetmiş miydi? Bence kesinlikle hissetmişti ve hazırda olan bir kızla takılmanın fırsatını kaçırmayacaktı. “Salı günü.” Dedi yine sessiz konuşuyordu. Ah, onun bu tatlı ses tonuna bile âşıktım ben. “Salı günü Yasin babasıyla büyük bir iş görüşmesi için yemeğe çıkacak. Abinde diğer şirketleri denetlemeye gidecek. Ben tamamen boşum. Seni bir yere götürmek istiyorum. O zaman konuşuruz.” bana cevap hakkı tanımadan eğildi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Aman Allah’ım. Şimdi düşüp bayılabilirdim. Öpmüyordu ama dudaklarını dudaklarımda hissetmek bile mükemmeldi. Birden uzaklaştı ve hızla arkasına dönüp balo salonuna doğru yürümeye başladı. Ben ise hala kıpırdamadan durduğum yerde betonla bütünleşmiştim.

ϖ

Limuzinde sesim hiç çıkmıyordu. Arda’da aynı benim gibi sessizdi. Camdan dışarı bakıyordu ve tek kaşı kalkıktı. Parmaklarımı dudaklarıma götürdüm. Gerçek miydi? Birden bana dönüp gülümsedi ve anında ellerimi indirdim. Vay canına! Hiçbir şey gözünden kaçmıyordu. Bu tuhaftı. Birden bende gülümsemeye başladım. Bu rüya bile olamayacak kadar güzel bir duyguydu. Abime döndüm ve günün sarhoş edici bölümü sayesinde kendimi yorgun hissediyordum. Kafamı omzuna yasladım ve gözlerimi kapattım. Anında onun bana dokunuşu ve dudaklarını dudaklarıma bastırdığı an geldi gözümün önüne. Alt dudağımı ısırıp gülümsedim.

“Beste?”

Gözlerimi açmadım. “Hı?” diye cevap verdim abime.

“Gülüyorsun.” Dedi.

Gözlerimi açtım. Hepsi bana bakıyordu. “Farkında değilim.” Dedim. Utancımdan kıpkırmızı kesildiğimden emindim.  O sırada telefonum çaldı ve herkesin gözü küçük çantama indi. Hızla açıp telefonu çıkardım. “Evet, Naz?”

“sana bomba bir haberim var. Yarın kaçamak yapmaya ne dersin?” anında abimin yanından uzaklaştım.

“Şey, Naz sonra konuşalım mı?”

“Üç kafadar mı yanında?” diye sordu bıkkın bir ses tonuyla.

“Evet.” dedim uzatarak.

“Sadece beni dinle, tatlım. Okuldaki grubu hatırlıyor musun? Hani şu seksi olan ve popüler olan çocuğu?”

“Evet.”

“Hah, o senden hoşlanıyormuş. Senin numarana ulaşamamış ve bana ulaştı. Bizi akşam şu yeni açılan süper bar var ya oraya davet etti.”

Gözlerim üç kafadara gitti. Hepsi gözlerini kısmış bana bakıyordu. “Naz, ben yarın cezalıyım ve dışarı çıkamam. Ayrıca yarın kızlar gecesi yaparız diye düşünmüştüm.”

“Hadi ama cezalarına ne zaman uydun ki?”

“Naz ciddiyim. Sen benim yerime git ve eğlenmene bak. Ben kesinlikle gelemem. Hem o çocuğun pek…” sustum. “Naz, ben seni eve gidince ararım.” Deyip kapattım.

“Hangi erkek?” diye sordu abim direk. “Ne haltlar karıştırıyorsunuz yine?”

Telefonu çantaya koydum. “Bu sefer benim bir halt karıştırdığım falan yok. Naz birisine benim adıma söz vermiş ama ben yarın evde takılacağım. Sana söz verdim Batu. Evde bütün gün uyumam gerekse de evde kalacağım.”

“Soruya cevap vermedin?” dedi Yasin. “Hangi erkek?”

“Okulda bir çocuk.” Dedim soğuk bir ses tonuyla. “Bana ulaşmaya çalışıyormuş. Benden hoşlanıyormuş.” Dedim bilerek. Arda’nın tepkisini merak ediyordum. Anında koltukta kıpırdandı.

“Yarın evdesin!” dedi Batu. “Kesinlikle evdesin.” Kafamla onaylayıp ona sarıldım. Abimi seviyordum. Hem de çok fazla seviyordum. “Yorgun musun?” diye sordu. Başımla onayladım. “Hülya seninle ne konuşuyordu?” diye sorunca anında yerimde doğruldum ve alnımı cama yasladım. “Beste? Anlat bana. Ne söyledi sana?”

“Boşver. Önemli bir şey değildi.” abim arkadan bana yaklaştı ve saçlarımı tutup elini enseme götürdü.

“Onunla konuşmadan önce gayet iyi görünüyordun. Onunla konuşunca yüzün asıldı. Fark etmedim sanma. Sürekli sana bir şeyler söylemesi hoşuma gitmiyor. Lütfen söyle bana.”

Derin nefes aldım. Söyleyemezdim. Benim babama ve abime ayak bağından başka bir şey olmadığımı söylemişti. İşe yaramazın tekiydim ve babamın sinirlerini hoplatan küçük maymunun tekiydim. Bu beni incitiyordu. Her söylemesinde hem de. Bölümümün güzelliğini umursamıyordu bile. Elimi karnıma koydum ve gözlerimi sımsıkı yumdum.

“Beste, iyi misin?” abim o kadar endişeliydi ki bunu sesinden gayet iyi anlayabiliyordum. Ona döndüm.

“Evet, iyiyim. Hafta sonu sahile gitmek ister misin? Beni sahile götür. Bende bu hafta uslu duracağıma sana garanti vereyim, olur mu?”

Yasin kıkırdadı. “Kardeşin pazarlıkta gayet iyi dostum.”

“Sahile mi gitmek istiyorsun?” başımla onayladım. “Bilmiyorum, Beste. İşim olmazsa sana haber veririm.”

Aramızda Kalsın! (Büyük Sırlar Serisi I)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin