...
Yine bir sakarlığa daha hoşgeldiniz. Üstelik Muratta görmüştü. Yakında cici kız değilde sakar kız derse şaşırmam. Sınavda sakar olduğun kadar tembelsinde demişti lan.
Ah sarışın. Bu arada kıyafetim çok güzel olmuştu gerçekten. Mala dönmüştüm doğrusunu söylemek gerekirse.
Oğuz'a da rezil olmuştum. Bu kadar rezil bir insan olmak benim genlerimde vardı galiba.
Murat'a baktığımda gülüyordu. Az önce kızıyodun be sarışın sen hayırdır?
Oğuz'a dönüp yüzümü ekşiterek,
"Ben bir lavaboya gidip üstümü temizleyip geliyim. Kusura bakma mahvettim yemeği."
Oğuz kafasını salladı. Utanarak etraftaki gözlere aldırış etmeden lavaboya gittim. İç sesim yine başladı.
"Ulan birde kız olcan. Az kibar be gülüm. "
Şu iç sese ağız burun dalmamak için zor duruyorum yemin ederim. Üzerimi temizleyip kapıya doğru ilerlediğimde karşımda Murat'ı gördüm. Tabi beklemeden kızarmaya başladım.
"Sakarlığınızdan hiç bir yerde taviz vermiyorsunuz Derin hanım."
Off yine diline düştüm iç ses kanka. Tm sus konuşma. Sen konuşunca susmuyon.
"Bu seni ilgilendirir mi?"
Yanından çekilip masaya gitmek içn hamle yaptığımda kolumdan tutup duvara yasladı beni. Domates gibi kızarmaya başladığımın farkındaydım
"Sorun mu var?"
Dedim utanarak. Güldü. Gülme lan zaten kızardım iyice şey ediyon. Of.
"Anlamaya çalışıyorum."Dedi kısık sesle. Gözlerimin içine bakıyordu. Kaçmaya çalışıyordum. Ama kolunu duvara koymuştu, çıkamıyordum. Dudaklarıma doğru yaklaştı. Öpücek sandım. Gözlerimi sıktım. Birden,
"Aslında çok güzel kızsın. Ama o durmadan buluştuğun çocuk sinirlerimi bozuyor."
Öpmemişti. Ama öpmüş kadar utanmıştım. Oğuz neden sinirlerini bozuyordu anlayamamıştım.
"Seni ilgilendirmez."
Dedim ve kurtuldum kollarından. Oğuz'un yanına gittiğimde,
"Bir sorun mu var? Sen iyi görünmüyorsun?"
Murat bana o kadar yaklaşmıştı ki bir an nefes alamadım. Aşık değildim. Ama neden böylesine heyecanlandırıyordu beni?
İç sesim yine başladı. Durur mu?
"Bi an öpecek diye gözlerini kapattın. Niye öpsün senin gibi sakarı? Manyak mısın"
Al işte ne sanıyosa kendi şu iç ses. Oğuz'a bunları anlatamazdım. Çaresizce tuvalette annemin aradığını, kardeşimin rahatsızlandığını söyledim.
Acil ayrılmam gerekti ordan. Oğuz olanları görmesede utancımdan yüzüne bakamazdım. Kafa salladı. Ve ayrıldım oradan.
Acaba Murat ne sorununun olup olmadığını anlamaya çalışıyordu? Neden öyle yaklaştı? Peki beni neden heyecandan öldürüyo bu çocuk?
İç sesim,
"Soru bankası olduğunuda bilmiyordum Derin"
...
Ertesi gün yine okula gelmek zorundaydım. Muratta gelirdi büyük ihtimal. Diye düşünürken geldi. Gömlek üzerine bir süveter giymiş. Siyah pantolon giymiş. Ve saçlarını rampa yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...