"Özür Dilerim"

916 95 10
                                    

...

Korkmuştum bu seferde ağlamamla dalga geçer, beni Oğuza rezil eder diye. Çünkü artık güvenimi kırmıştı Murat.

"Güvenimi kırdı."

Oğuz bir süre suskunluğunu korudu. Muratında benden hoşlanıyo olabileceğini söylemişti. Ama bu imkansız birşeydi.

"Bence Murat kötü biri değil. Ayrıca yaptığı şeyden çok pişman olmuş. Ben hissederim."

Murat pişman olmuş olabilirdi. Ama benden hoşlanması durumu oldukça saçmaydı. Çünkü Nehir vardı.

Özür dilerken gerçekten üzgün gibiydi. Bende hissetmiştim. Ama güvenim kırılmıştı bir kere. Her fırsatta beni rezil ediyordu.

"Murat seni seviyor bence Derin. Bir gün Oğuz demişti, dersin."

Kaşlarımı çattım. Muratla sevgili olma düşüncesi güzeldi ama saçmaydı. Nehir varken bana bakmazdı. Aslında sevgilim olmasını çok isterdim.

"Nehir var Oğuz. Murat bana bakmaz."

Oğuz, Muratla Nehir konusu açıldığında sinir oluyordu. Tıpkı Muratın yanında Oğuz dediğim zaman Muratın verdiği tepki gibi oluyordu. Belki de Nehirden hoşlanıyordu. Ama bunu Oğuza soramıyordum.

"Derin, her seferinde aralarında birşey olmadığını düsündüğümü söyletmek zorunda mısın?"

Bozulmuştum. Bu sözlerinden Oğuzun Nehire aşık olduğu oldukça anlaşılıyordu.

...

Gece 3e kadar film izlemiştim. Telefon şarjdaydı. Şarjı dolmuş mu diye bakmak için telefonun yanına geldiğimde bir mesaj olduğunu gördüm.

Mesaj Murattandı. Ve biraz uzundu. Merakla mesajı açıp okumaya başladım.

Sarışınım;

Derin, aslında ben kimseden özür dilemem. Öyle bir yapım yoktur. Ama seni orda öyle ağlarken görünce dayanamadım. Pişman oldum Derin. Orda yüzüme bakmadın, haklıydın. Ben olsaydım bende bakmazdım. Çünkü yaptıklarım bir değil iki değil. Seni ağlatacağım aklımın ucundan geçmezdi. Belki bu mesajımı bile okumazsın. Okumasanda haklısın. Ama okursanda şunu unutma, çok pişman oldum. Özür dilerim. İyi geceler.

Murat okadar içten yazmış ki bu satırları. Okurken gözümden yaşlar gelmişti. Gerçekten pişman olduğunu anlamıştım. Ama kırılmıştım bir kere.

Her ne kadar cevap vermeye elim gitmesede verdim.

Murat, özür dilemene gerek yok. Bu son yaptığına gerçekten çok alındım. Ama alıştım. Artık bunları takıp ağlamıcam. İyi geceler.

Mesajını tekrar tekrar okuyup duruyordum. Öyle içten yazmış ki...

...

Gece 3 buçuga kadar oturduğumdan sabah derse gelmek için kalkmak oldukça zor geliyordu. Ama mecbur kalkmam gerekiyordu. Okulda 1 haftan kalmıştı. Onu Muratı görerek geçirmek istiyordum.

Okula geldiğimde Murat yoktu daha. Kulaklığımı takıp sıraya kafamı koydum. Biraz gözlerimi dinlendiriyim diye.

O sırada telefon titredi. Mesaj gelmişti. Mesaja bakmak için kafamı kaldırdığımda Murat gelmişti. Normalde yanıma geldiğinde laf atardı.
Bugün laf atmadan oturmuş okey oynuyordu. Bir süre ona baktıktan sonra mesajı açtım.

İzini buldum. Artık kaçışın yok.

Mesajda numara yoktu. Yanlış gelmiştir diye aldırış etmedim. Ama korkmadım da değil hani.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin