Oğuz beni öptü

924 88 9
                                    

...

"Nerdesin sen? Telefonun neden kapalı?"

Annem babam bile kızmıyo Murat ne oluyo be. Şaşırmıştım.

"Mesaj gelip duruyor. Rahatsız oluyorum. Bu seni ilgilendirir mi?"

Artık utanmıyordum nedense. Sanırım Murata alıştım. Söyleyeceğim her kelime ağzımdan kolaylıkla çıkıyordu. Üstelik kızarmıyordum da.

Murat bayağı sinir olmuş gibiydi. Ama bu onu ilgilendirmezdi. Sanki telefonum açık olsa ne olur olmasa ne olur. Sanki konuşuyor muyuz?

"Derin, merak ettim."

Dedi sesi titreyerek. Murat son birkaç gündür bana karşı çok değişti. Beni merak etmeler, Oğuza sormalar falan.

"Merak edecek birşey yok. İyiyim işte."

Murat bir süre gözlerimin içine baktı. İşte bunu yapınca heyecanlanıyordum be.

"Tamam dikkat et. Telefonunu da açık tut."

Sinirli bir şekilde söylemişti bunu. Neden böyle yaptığına dair cidden birşey bilmiyordum. Kapıyı kapatıp kitabımın başına tekrar geldim.

Bu arada telefonumu açmıştım. Mesaj gelmemişti hiç. Kitabı okumaya devam ettim.

Bir cümle okuduktan sonra dikkatim dağılıyordu. Aklıma az önce Muratla olan konuşmalarımız geliyordu.

Sesi titredi lan. Sarışın benim için endişelenmiş. Hemde konuşurken sesi titredi. Merak etmiş beni. Beni merak etmiş.

"Aşk-ı memnu ya bağlama Derin."

Şu iç sesimin mizah anlayışıda mütüş ya. Nerden buluyo böyle şeyleri anlamıyorum. Çok mu arıyo acaba.

Yine telefona mesaj gelmişti. Korkarak kimden geldiğine baktığımda Sarışınım yazıyordu.

Rahatlamıştım. O tehdit mesajlarından birisi değildi bu. Mesajı açtım.

Aferin açmışsın cici kız. Beni merakta bırakma.

Murat evime kadar gelmişti merak edip. İçeriye davet etmeden de gönderdim çok ayıp oldu. Ama üst katta ne yapıp ettiğimi anneme raporlayan bir teyzem var.

Annemler öteki teyzeme gitmişlerdi. Başka semtteydiler. Ne vardı şu üstteki teyzemde başka yerde olsaydı.

Annem zaten sarışınlara nasıl geberdiğimi biliyor. Birde Muratında sarışın olduğunu duyunca küplere bindi.

Ne yani anneeğ sapık kuzenlerimle mi takılıyım? Bir sarışın bulmuşum çok görmeeğ.

Aslında bir sanatçı vardı. Oda sarışındı. Duvarlarım onun posterleriyle doluydu. İnternetteki fotograflarını bile bastırıp yapıştırıyordum.

Telefon arka planım, kilit ekranım falan hep oydu. Çok seviyordum. Ama tek sorun beni takmıyordu. Şimdi bir sarışın beni takıyor. Sizce bırakır mıyım?

Muratında peşinde gezen çok kız vardı. Ama o hiçbirine bakmıyordu. Arada bir göz kırpıyordu ben kuduruyordum.

Ama karışamıyordum da. Nehirde karışmıyordu. Ben böyle kıskanıyorum, deliriyorum. Nehit sesini bile çıkarmıyor. Çünkü aptal.

Hem o sarışınlardan hoşlanmıyor ki be. İlk gün Muratı anlattığımda biraz hoşlandığımı anlaması gerekirdi. Nasıl şimdi çıkıyorlar anlamıyorum.

Kitabı bitirmiştim. Sonunda kavuşuyorlardı. Ahh ne güzel be. Kıza bak. Kaptı sarışını. Bi ben kapamadım.

Kızı anlattıklarına göre o kadar güzelde değildi. Bütün erkekler önemli olan iç güzellik der. Ama dış güzelliğe bakarlar.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin