İyi ki Doğdun Murat!

595 40 4
                                    

...

Oğuz sesini bile çıkaramamıştı. Nehir durmadan Oğuza bakıp gülüyordu. Anlaşılan Oğuz hala şoktaydı. Bebek bu yani, ben hamile olsam bende şok geçiririm. Neyse daha evlenmedik bile. Çocuk meselesi konuşmak için fazlasıyla erken.

Eve geldiğimizde Nehirler gitmek istediklerini söylediler. Israr etsemde dinlemediler. Ben Muratın koluna girdim. Kapıya geldik evin anahtarı çantamdaydı. Anahtarı bulmak için çantamı karıştırırken Muratın kimliği yere düştü. Kapıyı açtım Murat içeri girdi eğilip kimliği aldım. İçimden bir ses kimliği incelemem gerektiğini söylemişti. İncelerken gözüme doğum tarihi takılmıştı. Tarihten haberim yoktu. Doğum günü ne zaman diye telefonu çıkarıp takvimi açtığımda şok olmuştum. Muratın doğum günü yarınmış.

Birşeyler yapmam gerektiğini düşündüm. Tek başıma bir günde birşey yapamazdım. Bana birilerinin yardım etmesi gerekiyordu. Yardım edecek kişiler tabii ki de Nehir ve Oğuzdu. Oğuz süsleme işlerinden, parti işlerinden anlardı. O yüzden hemen mesaj attım. Hemen gitmek istediklerine göre işleri vardı. O yüzden arayıp rahatsız etmek yerine mesaj atmak istedim nasıl olsa geri dönerlerdi bana.

Alıcı: Nehirinki

Oğuz. Yarın Muratın doğum günüymüş. Birşeyler yapmamız gerekiyor. Hem Muratada bu olanlardan sonra moral olur. Bana müsait olduğunuzda ulaşın hazırlık yapalım lütfen.

"Derin neden içeri gelmiyorsun?"

Murat içeri girmediğimde meraklanıp dışarı çıkmış. Hemen yanına geldim mesajı sildikten sonra.

"Bugün yanında kalıcam. Anneme mesaj attım o yüzden giremedim, hadi girelim."

Murat burda kalıcam dediğimde gülümsedi. Tabii ki kalıcaktım hastaneden yeni çıktı tek mi bırakacaktım onu burda.

"Murat beraber yemek hazırlayalım mı ne dersin?"

"Neden olmasın hayatım."

Eliyle gözlerimin önüne gelen saçlarımı arkaya attı. Beraber mutfağa gittik. Muratın bana yemek sözü vardı zaten. Onu bugün telafi edebilirdik beraber.

"Ne yapalım?"

"Hım şurda yakında balıkçı var. Balık sipariş verelim. Pişirelim. Yanınada salata yaparız"

"Dur arayıp siparişi vereyim."

Balıkları sipariş vermek için telefonumu almaya salona gittim. Muratta arkamdan gelip televizyonu açtı. Telefonumu elime aldığımda Nehirden mesaj vardı.

Gönderen: Nehirim.

Canım bizde Muratın doğum günü için plan yapıyorduk zaten. Dün kimliğinde gördük. Bir mekan ayarladık ve bütün okulu çağırdık. Yarın saat 23:00 da parti vaar :)

Nehirle Oğuzun benden habersiz plan yapmasına sinir olmuştum. Sonuçta bu Muratla geçireceğimiz ilk doğum günü olacaktı ve herşeyini bizzat ben kendi ellerimle, kendi zevkime göre planlayıp ayarlamak istiyordum. Neyse artık yapacak birşey yoktu. Ayarlamışlar herşeyi karşı çıkmak olmazdı. Zaten bu saatten sonra ne ayarlayabilirdim ki kendi başıma. Bir bakıma onların plan yapması iyi olmuştu. İşime gelmişti.

"Derin açlıktan öldükten sonra mı söyliceksin balıkları hayatım?"

Nehirin mesajından sonra derin düşüncelere dalmış, balıkları sipariş vermeyi unutmuştum. Muratın seslenmesiyle sıçrayıp, Murata kücük bir gülümseme gösterip elimdeki kağıtta yazan numarayı aradım.

"Nehirle Oğuzuda çağırırız. 4 tane söyle."

Murata tamam anlamında kafa salladıktan sonra karşıdan gelen sesle sıçradım birden.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin