Hikayeyi medyadaki şarkıyla dinleyin mutlaka. Şarkıyı Murat söylüyormuş gibi düşünün. Yazarken öyle yaptım. :))
...
Derin şaşkın şaşkın pankarta bakıyordu. O arada 2 kişi ağacın üzerinden gül yaprakları döküyordu üzerlerine.
Murat Derinin ellerini tuttu. Orkestraya eliyle işaret edip şarkıyı çalmalarını istedi. Mikrofonu aldı. Bir arkadaşlarıda kamerayla çekiyordu.
Murat Derine sarıldı. Derinde ellerini Muratın omzuna attı. Murat şarkıyı söylemeye basladı Derinin gözlerine bakarak.
Seni gördüğümde başladı, hayatım yeni baştan
Öyle güzel öyle narindin ki
Baktım hiç göz kırpmadan
Dedim işte burda diğer yarım
Tarifi duruyor karşımda aşkın
Onu bana yazmazsa o kalem kırılsın
Leyla ile mecnun ikimizi kıskansın
Seni bana yazmazsa o kalem kırılsın
Leyla ile mecnun ikimizi kıskansın
Herkes duysun, ilan ediyorum
Seni herşeyden çok seviyorum
Son nefesime, son günüme kadar
Kollarında yaşlanmak istiyorum
Herkes duysun, ilan ediyorum
Seni herşeyden çok seviyorum
İyi günümde, kötü günümde bile yanımda yalnız sen ol istiyorum...
Derinin gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Murat gözlerini Derinin gözlerinden ayırmıyordu. Şarkıyı söylerken yine gül yaprakları dökülmüştü üzerlerine.
Digerleride dans ediyorlardı. Bu şarkı Derinin en sevdiği şarkıymış. Murat Nehirden öğrenmiş. Zaten ezbere de biliyormuş.
Çıkma teklifi ederken şarkı söylemek en büyük hayaliydi Muratın. Seside çok güzeldi. Şarkıyı çok güzel söylüyordu.
Herşey Muratın istediği gibi gidiyordu. Hiç bir aksilik çıkmamıştı. Bu anın hiç bozulmamasını istiyorlardı.
Şarkı bittikten sonra herkes alkışladı. Muratla Derin birbirlerine uzunca bir süre baktılar. Derin şok geçirmişti. Hic beklemiyordu böyle birşeyi.
Teklif bile beklemiyordu artık. Oyun oynayacaklarını sanıyordu. Önce kaybolma korkusu yaşadı. Daha sonra böyle bir süpeiz gördü.
Şarkı bittikten sonra Murat Derine eliyle pankartı gösterdi. Derin pankartı bir daha okudu. Bu anı bir daha yaşayamayacaktı.
Murat onun için şarkı söylemişti, dans etmişlerdi. Çok romantik bir şey yapmıştı Murat. Uzunca bir süre etkisinden çıkılamayacak bir andı bu an.
Şarkının sözleri de o kadar güzeldi ki. Hemde Derinin en sevdiği şarkıydı. Bir süre sustu ve Murata baktı. Murat şaşırmıştı.
O sırada Derin mikrofonu eline aldı ve şarkının bir kısmını söylemeye başladı.
Herkes duysun, ilan ediyorum
Seni herşeyden çok seviyorum
Son nefesime, son günüme kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...