Halı yıkamak

556 45 5
                                    

...

Ben kendimi bildim bileli Galatasaraylıydım. Şimdi bir maç yüzünden takım mı değiştireceğim? Kusura bakma Muratcım çok istiyorsan kendin değiştir.

Yada kimse takım değiştirmesin evlenince Galatasaray Fener maçları olduğunda onları izlemeyip başka şeyler izleyelim daha mantıklı. Yada maç izlemektense benimle ilgilensin daha iyi değil mi?

Yani bir maç kadar heyecan verici olmayabilirim ama giderim var. Bir maç yüzünden kendimi yerin dibine sokmuştum resmen. Maçla kendimi bir tutacak kadar düşmüş müydüm? Tabii ki hayır. Saçmalıyorum şuan biliyorum.

Eve geldiğimizde annemle babam telaşlı telaşlı konuşuyorlardı. Ne olduğunu öğrenmek için yanlarına gittim. Salona girdiğimde ikisi de gözlerini bana çevirdi. Ne olup bittiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bu kadar telaşlı olduklarına göre önemli birşey olmalıydı.

"Derin nerdesin sen? Dersin biteli bir saat oluyor?"

Bu bağırış neydi şimdi? Çocuk gibi azar yemek artık benim zoruma gitmiyor değildi. Kaç yaşına geldim artık bu daha neyin azarı?

"Anne daha geç geldiğim oldu neden bağırıyorsun?"

Babam annemi sakinleştirmeye çalıştıkça annem daha çok üzerime gelip bana bağırıyordu. Ne olduğunu anlatsa belki ona hak verebilirdim ama şuan sanki boş yere bağırıyormuş gibi hissediyordum.

"Furkanla aranda ne var?"

Furkan mı? Yok artık. Furkanla aramda ne olabilirdi ki Allah aşkına ya. Ben o çocuktan nefret ederken birde onunla aramda birşey mi olacak? Bu gerçekten çok büyük bir saçmalıktı.

"Furkanla görüşmüyorum bile anne."

Annem laflarımı dinlemiyordu. Ben açıklama yapmaya çalıştıkça annem hiç susmadan bana laf yetiştiriyordu. Nerden çıktı şimdi bu Furkan be?

"Derin Furkan geldi senden yaklaşık on dakika önce. Ve birlikte olduğunuzu söyledi. Murat biliyor mu bunu?"

Oha. Bu Furkan peşimi ne zaman bırakacak benim. Beni Murattan ayırmak için elinden geleni yapıyor. Şimdi de aileme sarmış. Annemler de hemen inanmışlar Furkana. İnanmıyorum yaa.

"Buna inandığınızı söyleme anne! Kanıtı bile yoktur onun."

Annemle babam buna nasıl inandılar anlamıyorum ya. Furkanın ne mal olduğunu bilmiyorlar mı sanki. Furkanda ne yapacağını şaşırdı. Muratın kulağına gitmeden ona bunu anlatmam gerekiyordu.

"Birkaç fotoğrafınızı gösterdi. Bunu nasıl yaparsın Derin?"

Allah aşkına fotoğraf nerden çıktı ya? Tabi herşey beklerim ondan. Beni Murattan ayırmak için, annemlerin gözünü boyamak için elinden gelen herşeyi yapıyordu ve yapacaktı da.

"Anne bana değil de gidip Furkana mı inanıyorsun? İnanamıyorum sana."

Babam ağzını bile açmıyordu annemse durmadan arka arkaya bana saydırıyordu. Söyledikleri zoruma gitmişti. Daha fazla dinlemeden salonun kapısını çarparak odama gittim. Annemde peşimden gelmişti ama kapıyı kilitlemiştim.

Annemin söylediklerine inanamıyordum. Bana değilde Furkana inanmışlardı şaka gibi bişeydi bu. Ayrıca fotoğraflar ne fotoğrafıydı gerçekten çok merak ediyordum. Furkana mesaj atmaya karar verdim.

Alıcı: Yüzsüz amele

Annemlere ne fotoğrafı gösterdin de onların gözlerini boyadın Furkan? Ne yaptın da sana inandılar? Benim bunın altında kalacağımı mı sanıyordun? Kusura bakma annemler de birgün senin ne mal olduğunu anlayacaklar. Az kaldı...

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin