...
İnşallah Nehirin planı işe yarardı. O şerefsiz Derine bişey yapabilirdi çünkü. Onu kurtarmam gerekti. Murat beni bırakma demişti. Ama yapamadım be.
Daha fazla vakit kaybetmeden planı uygulamamız lazımdı. İnşallah Furkanın telefonu açıktır.
Hemen Derinlerin evine gittik. Babası gelmemişti daha. Oturduk ve bekledik. Annesi Derinin nerde olduğunu sordu.
Bir arkadaşıyla buluşmaya gittiğini söyledik. İnandı Allaha şükür. Derinin babası aradan 1 saat geçtikten sonra geldi.
Annesine biriyle buluşacağını söylemiştik planı yanında yapamazdık. Babasıyla birlikte aşağıya indik.
Aslında olanları babasına anlatmamız gerekirdi. Ama yalan söyledik. Furkanın numarasını verdim. Aradı.
O numara kapalıydı. Furkanın 2 numarası vardı. Tek ümidimiz öteki numaraya kalmıştı. Oda açık değilse içimiz daha çok zorlaşırdı.
O numarayı da aradık. Oda kapalıydı. Lanet olsun adam herşeyi düsünmüs. Plan işe yaramamıştı. Sinirlere arabaya gitmiştim.
Sinirden Derinin babasıyla konuşmayı bile unutmuştum. Derin bugün eve niye gelmedi diye soracaklar. Anlatmamızı isterdim ben aslında.
Yine arabaya binip kafamı direksiyona yasladım. İçim sıkılıyordu. Derinden haber de alamıyorduk. Aklıma sürekli Murat beni bırakma demesi geliyordu.
Acaba bana darılmış mıdır? İyi de o lanet olasıca adamlar beni tutmasaydı bırakmazdım ki.
Dudağımda ki yara hala kapanmamıştı. Durmadan kanıyordu. Bir peçete tuttum kanı dursun diye.
Furkan Derini buralardan götüreceğini söylemişti. Birde bu çıktı başımıza. Burdan giderlerse artık hiç bulamayız.
Arabanın koltuğunun yanına Derinin kolyesi düşmüş. Aldım elime hemen. Çok özlemiştim Derini. Ona sarılmayı. Benimle uğraşmasını.
Ben bulana kadar Derine dokunmasın yeter. Bulucam eninde sonunda onları.
Yazar bakış açısı
Murat orda Derini bulma yolları ararken Furkanda İstanbuldan gitmek için hazırlıklar yapıyordu.
Derini kaçırmıştı. Şimdide başka ülkeye götürecekti Murat bulamasın diye. Derini kaçırdığı evde bırakıp pasaport işlemlerini halletmeye gitmişti.
Kendine yeni hat çıkartmıştı. Herşeyi düşünmüs bulamasınlar diye. Murat ve Nehir Derinin babasına olanları anlatıp anlatmamak için tartışıyorlardı.
Arabayla Furkandan iz aramaya çalışırken Furkanı bir yerden çıkarken görüler. Yanında Derin yoktu. Murat hemen takibe başlamıştı.
Pasaport çıkarmaya çalıştığını anlamıştı. Deri yurtdışına kaçırma planı olduğunu düşünmüşlerdi. Eğer giderlerse bulma imkanları azalırdı.
Arabayı takip etmeye koyuldular. Fazla dikkat çekmesin diye bayağı bir arayla takip ediyorlardı. Sonunda dağlık bir yere geldiler.
Sadece bir tane ev vardı görünürde. Murat gülmseyerek "buldum seni güzelim buldum." Dedi.
Furkan arabadan inince Muratta durdurdu arabayı. Onlarda inip evin yanına doğru ilerlediler. Furkan içeriye girdi ve kapıyı kilitledi.
Cama doğru yaklaştıklarında perde biraz açıktı. İçeriyi görmek için yeterdi. Murat hemen pencereden içeri baktı. Furkan Derinin elini tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...