Bu iş tamam.

571 70 10
                                    

...

Planın başında benden bunu isteyeceği aklıma bile gelmemişti. Acelesi neydi hemen istedi be. Yapamazdım böyle bir şeyi.

Kızı bir şekilde ikna edip eve gitmememiz gerekiyordu. Bir bahane bulmaya çalışıyordum. Aklıma hiç birşey gelmiyordu. Bir süre duraksadım.

"Evde annem var. Bu gece olmaz."

Kızın suratı düşmüştü, ne kadar ertelersem kârdı benim için. Kız bir süre sustu. Kabul etmesi lazımdı.

"Tamam o zaman yarın olur acelesi yok. Akşama bir bara gidip eğlenelim o zaman."

Rahatlamıştım. Bugünü halletmiştim ama yarın ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ayrılıp evlerimize gittik.

Ben eve girdikten sonra kapı çaldı. O kız evimi biliyordu. O geldi korkusuyla yaklaştım kapıya. Kapıyı açtığımda karşımda Derin vardı.

Hemen boynuma atladı. Çok özlemiştim onu. Sadece bir gün görüşmeyince bile çok özlüyorum, ayrılırsak ne yapardım ben?

Uzun bir sarılmadan sonra girdik içeriye. Başka bir kızla konuşuyo olmam beni rahatsız ediyordu. Derini aldatıyor gibiydim. Ama aldatacak birşey yapmayacaktım.

"Ne yaptın bugün bensiz aşkım?"

Derin soru sorunca kendimi bir tuhaf hissettim. Ama hiç bozuntuya vermeden gülerek cevap verdim.

"Akşama kadar sevgilimi özledim."

Yüzünde kücük tatlı bir gülümseme belirdi. Bir kez daha aşık oldum Derine. Hayran hayran gözlerine bakıyordum.

O kadar güzel gözleri vardı ki. İnsanın bakmayı bırakası hiç gelmiyor. Onu kaybetmek istemiyordum.

"Aklıma ne geldi bak gel benimle."

Elimden tuttu ve çıktık evden. Ne yapacağına dair bir fikrim yoktu. Arabaya bindik ve yolu tarif etti. Kısa bir yolculuktan sonra bir fotoğrafçı önünde durduk.

"Hadi geldik in."

Meraklı meraklı arabadan indim. Elimi tuttu içeriye çekiştirdi. İçeri girdiğimizde adam Derini tanıyordu galiba. Annesini falan sordu.

"Biz fotoğraf çektircektik. Hiç beraber fotoğrafımız yok."

Derin sonra bana bakmış gülümsemişti. Bende ona gülümsedim. Stüdyoya girdik. Derinin üzerinde elbise vardı. Bende beyaz tişört üstünde de krem rengi yelek vardı.

"Bu tiple ne fotoğrafı canım? Söyleseydin üzerimi değiştirirdim."

Stüdyoya da sadece Derin ve ben vardık. Adam fotoğrafı çekmek için hazırlık yapıyordu.

"Çok yakışıklısın, hem ilerde çocuklarımıza gösteririz sevgili olduğumuz zamanlar diye."

Diyip öptü dudaklarımdan. Söylediği şeyler çok hoşuma gitmişti. Çocuklarımız olsun istiyordu. Tabi bende isterdim.

O sırada fotoğrafçı geldi yanımıza.

"Hayırlı olsun Derincim."

Derin gülümsedi. Bana baktı.

"Sağol amcacım."

Konuşmalarını sesimi çıkarmadan dinliyordum. Adam makineyi ayarladıktan sonra karşısına geçtik. Fotoğraf çekinme yeteneğim pek yoktu. Derin yönetiyordu beni.

Birsürü fotoğraf çekindik. Çok eğlenmiştik. Arada değişik kostümler giymiştik. Derine hepsi çok yakışmıştı.

Akşam o kızla buluşacağım aklımdan çıkmıştı. Moralim biraz bozulmuştu ama belli etmemeye çalışıyordum.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin