...
Annemin sesi iyi gelmiyordu. Korkmaya başlamıştın babam izin vermedi diye. Muratı biliyordu ama tam tanımıyordu. Böyle tak diye evlendirecek değildi.
Babam Furkan meselelerini falan bilmiyordu. Eğer izin vermediyse ona bu olanları anlatıcaktım. Furkanın beni kaçırdığını, Muratın gelip kurtardığını falan.
Gerçi babam bana çok kızacaktı bu olanları ondan bu zamana kadar sakladığım için. Ama mecburdum saklamam gerekiyordu. Yoksa ben babamdan birşey saklamazdım. Annem bir süre sustu.
Sürekli anneme sesleniyordum. "Muratı tanımıyormuş Derin. Ayrıca siz tanışalı da daha çok olamış. İzin vermedi, kısacık zamanda nasıl tanıdılar birbirlerini diyerek."
Annemden bu cevabı aldığımda bozulmuştum. Muratla her gün vakit geçiriyoruz işte daha nasıl tanımayalım. Ayrıca okul da ayrı bir dert. Okul için kabul etseydin bari baba.
Telefonu kapatıp annemin bana söylediklerini tek tek Murata anlattım. Oda heyecanlı heyecanlı bekliyordu ama anlattığımda onun da suratı düşmüştü.
İkimizde olumlu bir cevap bekliyorduk aslında. Bu cevap bizi çok şaşırtmıştı.
"Aşkım çok üzgünüm."
Murat bana doğru döndü ellerimi tuttu.
"Sorun değil. Bende İzmire gelicem seninle. Baban elbet beni tanıyıp seni bana verecek. Okuruz yine sevgilim. Merak etme sen."
Dedi. Çok mutlu olmuştum. Söyledikleri çok hoştu. Doğru da söylüyordu. Babama ısrar etmemeye karar verdim. Bir süre sonra evlenmemize kendileri izin verirler zaten. O zaman gelir okuruz.
Tekrar sarıldım Murata. Hava biraz serindi. Üşümüştüm. Çok sıkmışım herhalde Muratı.
"Aşkım niye sıkıyorsun öyle."
Dedi güldü. Bende birden sarılmayı bıraktım şakasına. Kızgın kızgın baktım ona.
"Sarılarak öldürmek istiyorum seni belki."
Murat şaşırmış gibi yaptı. Biraz çocuk gibi olmuştuk. Çok tatlıydı.
"Öldürürsen bensiz ne yaparsın Aşkım?"
Tekrar sımsıkı sarıldım. Boynundan öptüm. Dışardan görenler bizi çocuk sanacaklardı.
"Üşüdüm o yüzden sıkıyorum. Çok sıcaksın."
Muratta sarıldı bana.
"Gidelim mi?"
Aslında buranın havası, ortamı çok güzeldi ama üşümüştün de. O yüzden onaylarcasına kafamı salladım. Kalktık ve arabaya doğru ilerledik.
Arabaya doğru giderken cd satan bir yer gördüm. Muratı elinden tutup oraya çekiştirdim. Filmlere baktık. Çok güzel filmler vardı.
"İstediğin bir film varsa al da izleyelim."
Murat bütün gün yanımda olmanı istiyorum derken ciddiymiş. Filmlere tekrar göz attım. Kapağını beğendiğim bir filmi aldım Murata verdim.
Murat parasını ödedikten sonra çıktık mağazadan. Arabaya doğru ilerledik. Murat arabaya binmişti. Bende tam binecekken o kız geçiyordu yanımdan.
Ona haber vericektim ama unutmuştum. Beni görünce hemen yanıma koştu bağırarak. Sürekli etrafa bakınıyordu. Muratı arıyordu herhalde.
"Ee nerde o fotoğrafını attığın yakışıklı?"
Elif'in Murat hakkında böyle şeyler söylemesine sinir oluyordum. Durmadan çok yakışıklı çok yakışıklı diyip duruyordu. Suskunluğumu koruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...