Sinir olma keyfisi

1.1K 99 10
                                    

...

Bir parka oturdular. Konuşmaya başladılar. Nehir arada bir kahkaha atıyordu. Sohbet koyu tabi. Nehir benimle bile böyle sohbet etmiyordu lan.

İyi anlaşmışlar baksana iç sesim. Takip etme amacım Muratı kıskanmak değil. Nehirin benden habersiz manita yapması. Hemde sarışın.

Muratta nehirle konuşurken kahkaha atıyordu. Daha fazla dayanamadım. Eve gitmek için yola koyuldum.

...

Kapı çalmıştı. Anneme Gelen Nehir ise evde olmadığımı söyle demiştim. Ama nerdee. Hemen almış içeri Nehir'i. Nehir odama geldiğinde kapıyı çaldı.

Ses vermedim. Hemen kulaklıklarımı taktım. Murat Boz'un da şarkıları çok kaliteli dostoom. Demet Akalın'ı es geçmemek lazım tabi. Nehir birkaç kapı çalmadan sonra içeri geldi.

"İki saattir kapıya vuruyorum neden açmıyorsun?"

Kulaklığımı görmedi galiba saf. Kulaklıkları çıkarıp,

"Şarkı dinliyordum normal değil mi?"

Dedim imalı imalı konuşarak. İç sesim bana sürekli Murat'ı kıskanıyorsun dostum. Diyordu. Ama hayır. Neden kıskanıyım be? Sadece Nehir bana bahsetmedi ondan atar yaptım çok bilmiş iç ses. Kes çeneni.

"Hayırdır? Birşey mi oldu? Ne bu tripler."

Birde soruyo musun Nehir.

"Birşey olmadı ne olabilir ki. Buluştun mu arkadaşınla?"

Hafifçe gülümsedikten sonra,

"Evet çok tatlı birisi. Ayrıca çok eğlenceli. Gülmekten öldüm."

Ayrıca da sarışın dimi Nehir. Adı da Murat. Benim yanımda oturuyor. Oh mis. Sinir olmuştum.

"Sen iyi değilsin, biraz dedikodu yapalım diye geldim. Geldiğime pişman ettin be."

İyice sinir olmaya başlamıştım. Muratla yeterince sohbet etmedin mi, yetmedi mi zalım?

Derin, kıskanç sevgili numaralarını bırak.

"Nehir yalnız kalmam gerekiyor. Yarın yaparız dedikodunu."

Oflayarak çıktı odamdan. Rahatlamıştım. Her ne kadar en yakın arkadaşımda olsa gördüğüm an saçlarına yapışasım geliyordu. Bana inat sarışınla sevgili olmuştu. Aman Allahım. Banada bir sarışın.

Kulaklığımı takıp yatağıma uzandım. Sıradaki parçam Mustafa Ceceli den. Dinlerken sarışınlar geliyordu aklıma.

Dünyaları verseler kâr etmez olmaz ki sen denginde...

Sen yerine sarışın koyuyorum ben.

...

Kahvaltı yaparken Nehir mesaj attı.

"Geliyorum. Okula beraber gidelim, konuşmamız gereken şeyler var."

Mesaja cevap vermedim. Hala sinirliydim. Konuşmak istediği şeyleride merak etmiyordum. Kesin Murattan bahsedicek. Daha fazla sinir olmak istemiyordum.

Yemeğimi yedikten sonra odama giderek üzerimi değiştirdim. İnsan depresyondayken kendine bakası geliyor. Aynanın karşısına geçip saçlarıma maşa yaptım. İncecik eyeliner çektim.

Aynada kendime bakarken iç sesim yine başladı dırdıra.

Kıza benzedin biraz.

İç sesim ilk defa haklıydı. İlk defa kendime bakmıştım. Ve ilk defa kendimi beğenmiştim.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin