...
Murat o kızın ne işler peşinde olduğunu anlamıştı. Murata aşık olduğu falan yoktu. Sırf Derinden ayırmak için bu oyunu oynuyordu.
Dudağından öptüğü zaman da birisi fotoğraflarını çekmişti. O fotoğrafları Derinin görmemesi gerekiyordu. Kızın istediğini elde etmemesi gerekiyordu.
O sırada hesap gelmişti. "Hesabı ben öderim." Diyip aldı faturayı Murat. Kapağını açtığında kızın öptüğü fotoğraf vardı. Murat kapağı hemen kapatıp, "Yanıma para almamışım kartla ödeyip geliyorum" diyerek kalktı masadan.
Kızda Muratı takip etti. Lavaboların olduğu koridora geldiler. Murat kızın kolunu tuttu. "Derdin ne senin?" Kız pis pis güldü. Murata iyice yaklaşıp, "Seni o kızdan kurtarmak aşkım.".
Kız Murata aşkım falan diyordu. Ne yapacağını şaşırmıştı. Derin fotoğrafı görsün diye elinden geleni yapıyordu kız. Murat çok sinir olmuştu.
"Bana bak, uzak dur benden de o kızdan da. Kim tuttuysa seni söyle bu mal planlar bizi ayıramaz." Diyip fotoğrafı yırtıp hesabı ödedikten sonra masaya geldi.
Masadan kalktılar. Arabaya doğru ilerlediler. "Bize gidelim." Arabaya binip Muratın evine doğru gitmeye başladılar. Baya bir gittikten sonra Murat dikiz aynasından baktığında bir taksinin takip ettiği dikkatini çekmişti.
Bu takside o kız olabilirdi. Murat iyice hızlandı izlerini kaybettirmek için. Murat düşüncelere dalmıştı yine. Derin bağırmasa kırmızı ışıkta duran arabalara çarpacaklardı.
"Murat sen iyi değilsin anlatır mısın artık? Benden gizli neyin olabilir ki? Bir sorun varsa çözelim anlat."
Derine baktı. Tam anlatacaktı ki ışık yandı arkadaki arabalar kornaya basıp duruyorlardı. Arabayı sürerken söylemesi mi söylememesi mi gerektiğini düşünüyordu.
Aslında Murattan duyması daha iyi olurdu. Murat eve gidince söylemeye karar verdi. Eve geldiler. Takside bahçe dışında durdu. Murat taksiye bakıp duruyordu.
Bahçe kapısını iyice kapatıp girdiler içeriye. Kızlar çay yapmaya gittiler. Oğuzla Muratta içerde oturuyorlardı. Murat Oğuza anlatmaya karar verdi.
"Oğuz, Derin hani masada birşey anlattı ya, o biziz kardeşim." Oğuz da su içiyordu o sıra da suyu püskürttü. Çok şaşırmıştı. "Biziz derken? O kız seni mi öptü?"
Murat kafasıyla onayladı ve bir of çekti. Bunu Derine nasıl söyleyeceğini düşünüyordu. Kızlar çayı getirmişlerdi. Murat çayı alırken üzerine döktü dalgınlıktan.
"Yaa dikkat etsene aşkım. Çok mu yandın? Dur bez getiriyim." Murat hemen odaya çıktı üzerini değiştirmek için. Bu durum içini kemiriyordu.
Neyse ki Oğuz biliyordu ve bulurdu bir yolunu. Bunu kim yaptırır ki diye düşünüyordu. Eşofmanlarını giydikten sonra kapı çaldı. "Murat, iyi misin? Geliyim mi?" Murat biraz duraksadı. "Gel aşkım"
Derin içeriye girdi. Murat yatağın üzerinde bağdaş kurmuş oturuyordu. Derinde yanında oturdu. "Neyin var hadi anlat. İnsan sevgilisinden birşey saklar mı?"
Murat bir süre düşündü. Sonra anlatmaya karar verdi. Derinin ellerinden tuttu. "Bak anlattıktan sonra bana kızma olur mu?" Derin gülümsedi. "Ben sana nasıl kızarım? Hadi anlat."
Murat bir of çektikten sonra başladı anlatmaya. "Lavaboda duydukların varya, onlar biziz. Parktaki kız... öptü beni"
Derinin suratı düşmüştü. Bu duruma çok bozulmuştu. Bir başkasının sevdiği adamı öpmesi çok sinir bozucu birşeydi. Murat başını öne eğdi. "Özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...