...
Murat mesajlarıma hemen cevap veriyordu lan. Al böyle erkeği evde besle
Kusura bakma uyandırdıysam. Uyumana devam et sen.
Mesajda gülücük koymuştu lan. Bu çocukda ne var da bu kadar kalbimi çarptırıyor. Mesajı bile heyecanlanmamı sağlıyordu.
Arkasından Nehirden mesaj geldi.
Muratla takılmaya başladığımdan beri bi tuhafsın Derin. Neler oluyor artık anlat.
Ne kadar uzun süredir arkadaşımda olsa artık sinir oluyordum ona. Bir mesajı çileden çıkarıyordu. Muratla nasıl sevgili olabilir ya?
Cevap vermedim. Uyudum. Uyandığımda öğlen olmuştu. Telefonda 3 cevapsız 2 mesaj vardı.
Derin, Murat sen ben Oğuz akşam sinemaya gidelim mi?
Nehir cevap vermememe rağmen hala mesaj atıyordu. O Muratla ben Oğuzla? Oğuz'un hoşlandığı birisi vardı. Ve ben Nehirle Muratı yan yana gördükçe deliriyordum.
Oğuz'a mesaj atıp sordum. Bir süre cevap vermedi.
Senin için uygunsa farketmez.
İstemeye istemeye kabul ettim. Nehire de haber verdim.
...
Üzerimi değiştirmek için dolabımı açtığımda gözüme hemen bir kot şort ve dantelli tisort takıldı. Çok güzel bir kombin olurdu.
Saçlarımı da düzleştirmiştim. Akşam beni evden Murat alacakmış. Bir an gitmemeyi düşündüm. Oğuz varken neden Murat?
Hazırlanmam bittiğinde mesaj geldi.
Hazırsan in aşağı. Bekliyorum.
Çok heyecanlanmıştım. Muratın arabasına binicektim. İnşallah Nehir arabadadır diye dua etmeye başladım. Normalde onları görünce sinirlenen ben şimdi beraber olsunlar diye dua ediyordum.
Parfümümü sıkıp ayakkabılarımı giyip indim aşağıya. Murat bir jeepin yanında duruyordu.
Beyaz gömlek, siyah pantolon kombini yapmıştı. Her zamanki gibi çok yakışıklıydı. Ona doğru ilerlerken kalbim duracak gibiydi.
Gelip kapımı açtı. Oha falan oldum. Bana sevgilisi muamelesi yapıyordu resmen.
"Buyur cici kız."
Sinemaya gidene kadar ölmezsem iyidir. Arabaya bindik Murat kemerini takmıştı ben takmamıştım. Kaşlarını çatarak bana,
"Kemerini tak. Kaza yapsak camdan fırlayacaksın."
Ah beni düşünüyo sarışın yakuşuklum. Hemen ikiletmeyerek taktım kemerimi. Aslında camdan fırlamak iyi fikirdi. Ekşın olurdu ya.
Bir süre bana baktı. Arabayı hala çalıştırmamıştı. Çok utanmıştım. Hafifçe gülümseyerek,
"Bu aralar bi güzelleştin hayırdır?"
Ah sanane yavrum konuşmada sür arabayı ölcem şimdi. Başına kalcam bak.
Nehir yoktu. O yüzden Muratın yanındaki koltuğa binmek zorunda kalmıştım. Neyse okuldan alışığım ona bu kadar yakın olmaya. Kıskanın.
"Nehirle Oğuz nerde?"
Murat kısa bir of çektikten sonra,
"İlerde alıcaz. Merak etme Oğuz seni bırakmaz."
Dedi. Sinirliydi. Korkmuştum. Neden böyle yapıyordu bu çocuk ya. Oğuz dediğimde neden ateş püskürtüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...