Hastane

678 87 13
                                    

.

Sanırım birşey Muratla kavuşmamızı engelliyordu. Furkanın bu kadar çabuk geleceğini tahmin etmemiştim.

Başım dönmeye başlamıştı. Ellerim ayaklarım titriyordu korkudan. Nefes almakta da zorlanıyordum. Baş ağrısı da ayrı bir dert.

Kapıyı açmadık. Ne yapacağımızı düşünmeye çalışıyorduk. Nehir "Muratı arayalım" dedi. Onaylarcasına kafamı salladım.

Nehir içeriye gittiğinde birden dengemi kaybedip yere yığılmışım.

Yazar bakış açısı

Muratı yada Oğuzu aramaktan başka çareleri yoktu. Nehir hemen odaya gidip telefonu aldı eline. Ama telefonunun şarjı bitmişti.

Derinin telefonunu aramaya başladı. O sırada dışardan takırtılar geliyordu. Derini orda bırakmıştı.

Elinde ne var ne yok yere atıp Derinin yanına doğru koştu. Derin yerde yatıyordu. Furkansa kapıyı zorluyordu.

Nehir çaresizce Derini uyandırmaya çalışıyordu ağlayarak. Ama Derin uyanmıyordu.

Furkan bağırarak,

"Annenlerin evde olmadığını biliyorum Derin. Uzatma aç kapıyı kaçışın yok."

Dedi. Nehir Derini uyandırmaya çalışıyordu korku içerisinde. Derin yere düşünce kafasını çarpmıştı. Tekrar içeri gidip Derinin telefonunu aramaya başladı.

Telefonu bulmaktan başka çaresi yoktu. Derin orda öylece yatıyordu hareketsiz bir şekilde. Ve kapıda da Furkan çıldırmış gibi kapıyı zorluyordu.

Elleri titrediği için çoğu şeye çarpmış, yere düşürmüştü. Aklı da Derindeydi. Derinin yanına geri geldi.

Derinin yanına oturdu. Arada bir nefes alıyor mu diye bakıp dua ediyordu. Dışarı çıkamazlardı. Furkan Derini alıp gidebilirdi. Ama hastaneyede gitmeleri gerekiyordu.

Başka çaresi yoktu. Furkana seslendi.

"Derin yere düşüp kafasını çarptı Furkan. Lütfen ambulans çağır!!
"

O sırada Derinin telefonunun sesi geliyordu. Nehir yerinden kalkarak telefonun sesinin geldiği yere doğru koştu.

Arayan Oğuzdu. Nehir derin bir nefes aldıktan sonra açtı telefonu. Sesi titriyordu. Oldukça korkmuştu.

"O-oğuz hemen Derinlere gel! Derin düştü kafasını çarptı uyanmıyor! Kapıda da Furkan var. Ne olur çabuk gel!"

Kelimeleri zar zor bir araya getirmişti Nehir. Daha sonra telefon elinden düştü ve parçalandı.

Dışarıdan ambulans sesleri geliyordu. Nehir delikten baktı doktorlar gelince kapıyı açtı. Derini hemen sedyeye yatırdılar.

Nehir ellerini yüzüne koyup ağlamaya başladı. Derin yaklaşık bir saattir yerde yatıyordu. Deri yerden kaldırdıklarında halıda kan izi vardı.

Nehir kanı görünce daha kötü oldu. En iyi arkadaşını böyle görmek kimin hoşuna giderdi ki?

Derini evden çıkardıklarında Furkanda şaşırmış ve korku içinde Derine bakıyordu. Nehir ağlayarak Furkanın yanına gitti.

Yüzüne bir tokat atıp,

"Allah belanı versin! Dua et Derine bişey olmasın. Yoksa bende seni yaşatmam!"

Diye bağırmıştı. Aşağıya inip Derini ambulansa koydular. O sırada Oğuz geldi bir arabayla. Nehir hemen arabaya bindi.

Ambulansı takip etmeye başladılar. Nehir hala ağlıyordu. Oğuz birşeyler soruyordu ama cevap vermiyordu.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin