Kendine iyi bak

606 65 18
                                    

...

Murat ve Oğuz dökümanı çıkarabilmek için ellerinden geleni yapıyorlardı. Ne konuştukları bir türlü çıkmıyordu ama ellerinde Furkanla konuştuklarına dair kanıtları vardı.

"Bunu Derine göstermemiz gerek. En azından kızın Furkanla bir bağlantısı olduğunu bilsin." Oğuz dökümanın çıktısını alıp Derinin evine geldi. Kapıyı çaldı Derin açmadı.

"Derin, benim Oğuz. Murat yok yanımda konuşmamız lazım." dedikten sonra Derin kapıyı açtı. Oğuz içeri girdi konuşmaya başladılar. "Ne konuşucaz?"

Oğuz cebinden dökümanı çıkardı. "Telefonunu çıkarsana, Furkanın numarasını bi aç." Derin telefonunu çıkardı numarayı açtı. Dökümandaki numarayla Derinin telefonundaki numara aynısıydı.

"Bu ne Oğuz? Kimin numarası?" Derinin ağlamaktan gözleri şişmişti. Kıp kırmızı olmuştu. "Bu döküman Yağmurun yani o Muratın yanında gördüğün kızın. Sen çıktığında Murat peşinden koştuğundan sonra Furkanla konuşmuş."

Derinin ağzı açık kalmıştı. "İyi de bundan banane? Tanıyor olamaz mı?" Oğuz aralarını düzeltmeye çalışıyordu. "Yani Yağmurun Furkanla bağlantısı var. Furkanın planı olabilir. Muratın suçu yok ben şahidiyim."

Derin biraz sustu ve düşüncelere daldı. Suskunluğu Oğuz bozdu. "Hadi çağır Muratı barışın." Derin hayır anlamında kafasını salladı. "Olmaz. Aynı yatakta gördüm onları." Oğuz bir of çekti.

"Derin kaç kere söyledim. Murat bilinçli bir şekilde birşey yapmadı. Belki de aralarında hiç birşey olmadı." Derin omuzlarını kaldırdı. Çok kızmıştı anlaşılan. Ama Murat suçsuzdu Oğuz kanıtlamaya çalışıyordu.

"Derin Murat şuanda nasıl kötü bilemezsin." Derin üzülmüştü. Muratın üzgün olması hoşuna gitmiyordu ama oda üzgündü.

Sevdiği insanı başka bir kıza sarılmış uyurken görmek kolay sindirilecek bir konu değildi. "Bu birlikte oldukları gerçeğini değiştirmez." Derin çok inat etmişti.

Her ne kadar barışmak istede de bu durumu kaldıramıyordu. Barışmaya eli uzanmıyordu. Oğuz hiç birşey söylemeden gitmek için kalktı. "Murata iyi bak."

Oğuz sesi çıkarmadan çıktı evden. Muratın yanına gidecekti olanları anlatmak için. Derinse Oğuz çıktıktan sonra ağlamaya başlamıştı. "Nasıl yaparsın bunu Murat ya nasıl?"

Oğuz Muratın yanına geldi. Murat oturduğu yerden meraklı bir şekilde ayağa kalkıp Oğuzun yanına geldi. "Ne oldu oda geldi mi? Affetti mi? Ne konuştunuz? Susmasana Oğuz!"

Murat çok meraklıydı. Oğuz Derinin onu affetmediğini söyleyip söylememek arasında kalmıştı. En sonunda oturdular ve Oğuz konuyu anlatmaya başladı.

Murat masaya yumruk attı sertçe. Ve kalktı gitti evden. Oğuz arkasından gitti ama yetişemedi. Birden kaybolmuştu gözden Murat. Oğuz Derini arayıp Muratın oraya gelip gelmediğini sordu. "Hayır, bişey mi oldu Oğuz?"

Oğuz birşey demeden kapattı telefonu. Onu da telaşa düşürmek istemiyordu söyleyipte. Kendisi Muratı aramaya başladı. Yoldan gelen geçene sordu. Muratın arabası evde duruyordu.

Oğuz Muratın gidebileceği her yere baktı ama bulamadı. Derin affetmedi diye nereye gidebilirdi ki diye düşündü. Sonra aklına Furkan geldi.

Hemen Furkanın yanına gitti. Ama orda da yoktu. Nehiri arayıp ona da sordu ama yoktu. Telefonla aradı ama telefonu da kapalıydı.

Derin bakış açısı

Muratla o kızı öyle gördükten sonra çok sinirlenmiştim. Ama Muratın o kapıdan bağırışı da aklımdan çıkmıyordu.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin