"Bir öpemedim"

872 81 13
                                    

...

İkiside cok mutluydu. Birden Derin, "Sana kim haber verdi Murat?" Dedi. Muratta şakayla karışık ellerini Derinin ellerinden çekerek, "İstemiyorsan beni giderim."

Derin gülümsedi. Muratın ellerini tuttu. "İyiki yanımdasın." Dedi. Murat Derini alnından öptü.

Doktor geldi odaya. Çıkış işlemlerini yapabileceklerini söyledi ve Derine geçmiş olsun diyerek çıktı odadan.

Murat Oğuza gel işareti yaptı. "Sen Derinin kıyafetlerini giydir Nehir biz hallederiz." Dedi çıktılar odadan.

Muratla Oğuz hastane ücretini ödemek için aşağıya inerken "Derine ne oldu Oğuz?" Dedi.

Oğuz bu olanları Murata açıklarsa Murat çıldırırdı. Zaten haber vermediler diye bir sürü fırça atmıştı onlara.

Oğuz omuz kaldırdı bilmem demek istercesine. Lafı çevirmekten başka bir şansı yoktu çünkü. "Ben veririm parasını Murat" dedi.

Murat Oğuza kötü bir bakış attıktan sonra cebinden cüzdanını çıkararak hastane parasını ödedi. Yukarı geri çıktılar Derini almak için.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiler. Derin giyinmişti. Sargısı hala başındaydı. Derin başını vurduğu için yürümekte biraz zorlanıyordu.

Murat bir elini Derinin beline attı. Derinde kolunu Muratın omzuna koydu. Asansöre ilerlediler. Ama Derin binmek istemedi başı dönüyordu çünkü.

Murat Derinin morali yerine gelsin diye duraklayıp "Sargılarla da pek güzel olmuşsun" dedi. Derinde Muratın bu sözü üzerine dil çıkardı.

Arabaya geldiklerinde Murat kapıyı açtı ve Derini ön koltuğa oturttu. Derin Murata gülümsedi.

Sonra Oğuz Nehire "Sen benim arabayla gelmek ister misin Nehir" dedi. Amaçları Muratla Derini baş başa bırakmaktı.

Nehirde Oğuzun arabasına bindi ve eve doğru ilerlediler. Eve geldiklerinde Derinin kardeşi balkondaydı. Belli ki annesi gelmişti eve.

Murat yine hastaneden çıkarken yaptıkları yöntemle Derini yukarı çıkardı. Zile bastı. Kapıyı Derinin annesi açtı ve telaşlandı.

Derin "Sorun yok annecim. Düştüm sadece." Derin Murata dönüp "Beni odama kadar götürür müsün" dedi. Murat gülümseyerek kafa salladı.

Oğuzla Nehirde salona geçtiler. Annesi ne olduğunu sordu. Düstüğünü söylediler. Yanındaki çocuğun kim olduğunu sorduğunda "Damadınız" dediler aynı anda ve güldüler.

Annesi şaşkın şaşkın onlara bakıyordu. Olanlardan bir haberlerdi.

Murat Derini odasına götürüp yatağına yatırdı ve yanına oturdu. "Ne kadar dağınık bir kızsın sen, yandım vallaha." Dedi Derin yine dil çıkardı.

"Şımarık." Dedi Murat. Ellerini tuttu gözlerine bakmaya başladı. Gözlerini hiç ayırmadan dakikalarca birbirlerine baktılar.

Derin başına gelenleri unutmuş Murata odaklanmıştı. Bu sefer Derin yatakta oturur pozisyona geçip Murata doğru yaklaştı.

Tam öpecekti ki bu sefer annesi girdi odaya. Derin sessizce küfür etti. Murat duydu ve güldü.

Murat gitmek için ayağa kalktı. Derine "Ben gidiyorum, bir sorun olursa ilk beni ara olur mu?" Dedi kapıya doğru ilerledi.

Arkasını geri döndü. Annesi Derine bakıyordu. Muratta fırsat yakalamışken Derine öpücük atıp çıktı odadan.

Derin bakış açısı

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin