...
Derin böyle dedikten sonra başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü sanki.
Az önce Oğuz bana aralarında birşey olmadığını söylemişti. Ayrıca Oğuzla sevgililerse telefonunda neden bir albüm dolusu fotoğrafım var?
Hemde beni rehberine sarışınım diye kaydetmiş. Oğuz beni ne kadar çok sevdiğinide anlatmıştı.
Her konuştuklarında Oğuza benden bahsetmiyor muydu bu kız? Şimdi neden Oğuzla sevgiliyiz dedi?
Ne yapmaya çalışıyorsun be cici kız. Neden acı çektiriyorsun bana. Yanına gelirken bana Oğuzla sevgili olmadığınızı söyleyeceksin sanmıştım.
Kalbim çok acıyor be cici kız. Neden beni seviyorsan Oğuzlasın? Yada neden Oğuzla birlikteysen beni heveslendiyorsun?
Gözlerimden yaş gelmişti ilk defa. İlk defa kalbim acıyordu. Belli etmeden kalkıp sınıftan çıktım.
Derin bakış açısı
Murata tam Oğuzla aramızda birşey olmadığını söyleyecektim ki Nehir geldi acil dedi götürdü.
Acil olan şeyin ne olduğunu merak edip Muratın arkasından sınıftan bende çıktım ve takip ettim onları.
Bir ara bir arkadaş beni lafa tuttu olanları göremedim en son Murat oturuyordu. Nehir birşey bekliyor gibiydi.
Tekrar onlara döndüğümde Nehirle Murat sarılmışlardı. Sonra Murat Nehirin saçını okşamaya başladı.
Gördüğüm manzara karşısında beynimden vurulmuşa döndüm. Acil dediği şey bu muydu? Lanet olsun be.
Birde Murata açılmayı düsünüyordum ben. İyikide takip etmişim. Madara olurdum sonra.
Muratı unutmak zorundasın Derin. Onun sevgilisi var ve çok mutlular. Kabul et bunu artık. Kendi gözlerinle gördün.
Senin ki sadece bir hayal. Gerçekleşmesi mümkün olmayan bir hayal. Sonu olmayan bir hayal.
Oğuz geçenlerde beni sevdiğini söylemişti. Belki de en doğrusu Oğuza bir şans vermemdir kim bilir.
Yarın Oğuzla konusmam lazım. Onu da çok üzdüm Murat yüzünden.
Ben Muratı seviyorum diye benden vazgeçmeyi düşünmüş. Muratla olmayacağı kesinleşti. Oğuzu daha fazla üzmeye hiç gerek yok.
...
Yatağımda kulaklık takmış müzik dinlerken mesaj geldi. Mesajı o kim olduğunu bilmediğim kişi atmıştı yine.
Mesajı açıp baktığımda,
Az kaldı Derin. Yakında benimsin.
Artık çok fazla korkmaya başlamıştım. Bu olayın sonu nereye gidecek bilmiyordum. Belki de taşınmamız şart oldu.
Annemlerin yanına gidip,
"Ne zaman taşınıyoruz?"
Annemle babam şaşkın şaşkın suratıma baktılar. Daha sonra da birbirlerine baktıktan sonra,
"2 ay dedik ya Derincim."
İki ayda ben burda çıldırırdım herhalde. Muratla Nehir ayrı bir dert, mesaj atan kişi ayrı bir dert.
Arada bir de mal gibi acaba mesaj atan kişi sarışın mı diye düşünüyordum.
Ben böyleyim. Kabul edene.
"Hızlandıramıyor muyuz şu işi?"
Annemle babam tekrar birbirlerine baktılar.
"Malesef iki aydan önce gidemeyiz tatlım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarışınım. (Tamamlandı.)
HumorSarışınlara zaafı olan, Fazlasıyla sakar, Ultra utangaç, Mizahı bol, Yeri geldiğinde duygusal olan, yeri geldiğinde sarışın sarışın diye usandıran, şirin, deli dolu bir kızın üniversitede bir sarışına rezil olmasıyla başlayan daha sonra aşka dönüşüp...