Muratı sinir etmek çok güzel.

535 49 10
                                    

...

"Derin. Peşini bıraktım sanma. Muratla evlenmene asla izin vermeyeceğim."

Muratla evleneceğimizi nerden biliyordu bu? Ya hala yaptığı onca şeye rağmen Muratla ayrılmadık daha neden çabalıyor? Sevmiyorum Furkanı zorla olacak diye birşey mi var?

Furkan bana kendisi yaklaşmıyordu ama Muratla aram bozulsun diye durmadan aramıza kız sokuyordu. Artık akıllanmıştım ama Murata inanıyordum her seferinde.

Lazım olur diye numarayı kaydetmiştim çünkü Murata söyleyecektim bu sefer. Kendi başıma çözmeye kalktığımda başıma bir sürü şey geliyordu.

Mesajına cevap vermeden ışığı söndürüp tekrar uzandım yatağıma. Furkandan kurtulmanın bir yolu yok muydu? Biz Muratla evlensek bile Furkan peşimi bırakmazdı ki.

Gözlerim üşümekten ve uykusuzluktan kapanmaya başlamıştı. Daha fazla direnmeden kapattım gözlerimi.

...

"Derin uyan da kahvaltı yap canım."

Sabah annemin sesiyle uyanmıştım. Kahvaltıya çağırıyordu beni ama canım birşey yemek istemiyordu. Boğazlarım acımaya başlamıştı. Üzerimde bir de halsizlik vardı. Annem hasta olduğumu öğrenirse okula göndermezdi.

Anneme belli etmemek için üzerimi giyindim. Çok üşüyordum hatta titriyordum bile diyebilirim. Zorla giydim kıyafetlerimi ve kahvaltıya oturdum.

Boğazlarımın ağrısı yüzünden birşey yiyemiyordum canım acıyordu. Sadece çay içtim. Annem durumu farketmiş olmalıydı. Çünkü ne zaman boğazlarım acısa yemek yiyemem sadece çay içerdim.

"Derin ateşin var senin."

Telaşlı telaşlı gidip bir bez alıp beni yatağa yatırıp bezi alnıma koydu. Alnımın sıcaklığı gözlerime vuruyordu. Annem bezi koyduğunda ıslak bez hemen kuruyordu.

Dersin baslamasına yirmi dakika kalmıştı ve şuan çıksam yetişmem mümkün değildi. Hem uzaktı hemde annem yollamazdı. İki saat boyunca göndersin diye dil dökmem gerekiyordu ama anneme laf anlatana kadar okula giderdim bile.

Annem ev hapsi uyguluyordu şuan bana. Okula gitmemem için elinden geleni yapıyordu. Zaten 17 günüm kaldı be anne. Onuda okulda arkadaşlarımla geçirseydim ne olurdu ki?

Arkadaşlarım derken Murattan bahsetmiştim evet. Gerçi İzmirde de beraber olucaz ama ne biliyim. O orda dersteyken benim yatmam çok tuhafıma gitmiyor değildi yani.
Bir süre sonra uyuyakalmışım. Uyandığımda telefonda cevapsız arama ve mesaj doluydu. Derse gitmediğim için merak etmiş olmalıydı Murat. Biraz yatakta doğrulup telefonu elime aldım.

Cevapsızlarda Murat vardı zaten onları geçtikten sonra mesajlara girdim. Beş tane mesaj vardı. Dördü Murattandı ama beşincide numara vardı sadece. Numara tanıdık gelmeyince merak edip Furkanın mesaj attığı numaraya baktım. Numaralar aynıydı tamda tahmin ettiğim gibi.

Muratın mesajlarına tek tek girip okudum. Ben Murata haber verdiğimi düşünüyordum. Ama unutmuşum tabi birde telefonları açmayıp mesajlarına cevap vermeyince merak etmesi normaldir.

Mesajına cevap verip hasta olduğumu, o yüzden okula gelemediğimi ve haber verdiğimi sandığım için haber veremediğimi söyledim. Geri uzandım yatağıma. Bir süre sonra annem elinde tepsiyle girdi odama. Canım yaa çorba yapmış bana.

Tam tepsiyi masaya koydu kapı çaldı. Kapıya bakmaya gitti. Çorbayı elimin tersiyle ittirdim bende o sıra canım istemiyordu. Murat içeri girdi gülerek. Annemle ne konuştularsa artık. Muratı görünce yatakta doğruldum. Arkasından da annem girdi odaya.

Sarışınım. (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin