3

27.5K 1K 578
                                    

Sınır: 200 vote, 200 yorum... (İki sınırda geçilene kadar bölüm yok falan filan siz biliyorsunuz zaten.)

'Dökmeye niyetim yok içimi,Zor sığdırdım zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Dökmeye niyetim yok içimi,
Zor sığdırdım zaten.'

                                         🌘

Hissiz bakışlarımın eşliğinde pantolonunun kemerini bağlayan adam üzerindeki gömleğinin son bir kez daha düzeltip gözlerini yataktaki çıplak bedenime çevirirken yüzümü buruşturmamak için ekstra bir çaba harcayıp dudaklarıma ufak bir gülümseme yerleştirdim. Gülümsememle birlikte adam da gülümsediğindeyse onun beni öpmek için bir hamlede bulunacağını anlayıp hızlıca yatağa dayadığım dirseğimle birlikte bedenimi yataktan ayırdım ve adamın bana ulaşabileceği bir seviyeye çıkarak adamın yüzümü avuçlarının arasına alarak beni öpmesine izin verdim.

"Yine harikaydın, güzelim." dudaklarını dudaklarımdan zorlukla ayıran adam baş parmağıyla yavaşça çenemi okşayıp gözlerime hayranlık dolu bir ifadeyle bakarken yüzümdeki gülümsemeyi biraz daha büyütüp ellerimi onun göğsüne yerleştirdim ve adamın göğsünü gömleğinin üstünden okşayarak kirpiklerimin altından şehvetli bir şekilde adama bakmaya başladım.

"Sizi memnun edebildiysem ne mutlu bana." gözlerimdeki ifadeyi bozmamak için tüm bedenimi kasıp cilveli bir şekilde mırıldanırken adam bir kere daha dudaklarını dudaklarıma bastırıp burnunun ucunu yavaşça burnumun ucuna değdirerek beden uzaklaştı. Hemen ardından da göğsündeki ellerimi ondan uzaklaştırmamı sağlayarak elini cebine attı ve cebinden çıkardığı bir kaç yüzlüğü yatağımın kenarına koyarak elini yeniden cebine soktu.

"Ettin. Hem de gereğinden çok daha fazla memnun ettin. Bu da karşılığı zaten. Ama benim şimdi gitmem gerekiyor. Sonra görüşürüz olur mu?" gözleriyle bana yatağa bıraktığı yüzlükleri gösteren adam verdiği yüzlükler yüzünden onunla tekrardan bir gece geçirmek isteyeceğime çok eminmiş gibi yüzüme bakarken yüzümdeki gülümsemeyi bozmamaya çalışarak başımla adamı onayladım. Adam onayımla birlikte cebine attığı elini çıkararak cebinden çıkardığı alyansını sol elinin yüzük parmağına geçirdiğindeyse dudaklarımdaki gülümsemenin alaylı bir hale gelmemesi için yataktaki ellerimi yumruk haline getirdim ve dişlerimi gösterecek bir şekilde adama gülümsedim.

"Çok bekletme ama beni olur mu? Özlerim." erkeklerin seks performansının beğenilmesinden ne kadar çok hoşlandığını bildiğim için hafif tutkulu bir şekilde konuşup karşımdaki adama istediğini verirken adam bana hafifçe gülüp başını aşağı yukarı salladı. Ardından da daha fazla burada durmasının sorun olacağını bildiği için hızlı bir şekilde bana arkasını dönüp odadan çıkıp gitti.

"3...2...1..." adamın odadan çıkmasının ardından ağzımın içinde ufak bir geri sayım yaparken tam da sıfır diyeceğim esnada odamın kapısının yeniden açıldığını fark edip dudaklarımın arasından alaylı bir kıkırtı çıkardım ve yavaşça bakışlarımı kapıyı açan kişiye çevirip yatakta oturur pozisyon alarak yatağın kenarındaki sabahlığımı üzerime geçirdim.

NefhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin